Köpa Bf3 på Gamestop tsm med konsoll

Medlem
Köpa Bf3 på Gamestop tsm med konsoll

Tjenare forumet.

Har ju självklart tänkt köpa Battlefield 3, men kruxet är att jag även måste införskaffa en ny Xbox. Jag ska då förboka BF3 Limited på Gamestop, men dem har då ett erbjudande som säger att om du köper en ny Xbox så får du ett spel med. Jag har frågat om erbjudandet funkar med BF3, alltså att jag förbokar BF3 och får det mkt billigare eftersom jag köper en Xbox samtidigt. Jag har frågat typ 2 gånger i affärn, men det är liite svårt att få klarspråk från folket i affärn.

Tror ni det fungerar att göra så, eller har ni gjort så nån gång?`
Uppskattar alla svar!/(Sålänge det inte trollas)

Medlem

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim

finns det 4GB konsoller?

Menar du 4gb hdd?

lol. Ett skämt eller?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zymac:

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim

finns det 4GB konsoller?

Menar du 4gb hdd?

lol. Ett skämt eller?

Givetvis menar jag Xboxen med 4 Gig inbyggt minne för lagring, det vet du också, sluta dumma dig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim

Gäller priset 1890:- i butik eller endast i internetshopen? Hade ju nämligen tänkt åka till Uppsala snarast. Annars beställer jag nog BF3 Limited från Game.se för 520:-.

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zymac:

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim

finns det 4GB konsoller?

Menar du 4gb hdd?

lol. Ett skämt eller?

Givetvis menar jag Xboxen med 4 Gig inbyggt minne för lagring, det vet du också, sluta dumma dig.

Hade ärligt talat ingen aning om att det fanns en xbox 360 med 4gb minne, trodde seriöst att 60gb var minimum.

4GB internminne är bara efterblivet, kan knappast gå att lagra många sparfiler där inte. Tror du det är bra så kan du sluta dumma dig

Vafalls? Bf3 till konsol... mycket ska man höra i sina dar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lol de har väl bara 512 mb eller 256 mb internminne visste inte att det fanns de med 4 gb. Eller menar du kanske 4 gb lagringsminne?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zymac:

Nej det gäller troligtvis inte, spelet du får med är ett du får välja av typ 5 olika. Dessutom gäller det erbjudandet 4gig konsollen och den vill du INTE ha.

Kan garantera att du kan få en bättre deal på en vettig affär såsom Webhallen.
-dom tar t.ex 1890:- för en 250Gig slim

finns det 4GB konsoller?

Menar du 4gb hdd?

lol. Ett skämt eller?

http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_Arcade#Xbox_360_4_GB

4GB hårddisk.

1
Skriv svar