Nu kan du planera din drömkaraktär i Skyrim

Robot
Nu kan du planera din drömkaraktär i Skyrim

Fansen har sammanställt en lååååååång lista med racial abilities och perk tree skills – allt du behöver för att börja planera den perfekta hjälten redan nu!

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Nu kan du planera din drömkaraktär i Skyrim

Äh. Go with the flow, planning is for loosers!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Vill ha det här spelet nu

Medlem

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

"Ett rollspel är ett spel där deltagarna antar roller, det vill säga de låtsas vara någon annan än de egentligen är. "

Är inte alla spel rollspel?

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

Så om jag vill vara en krigare från norr med stora muskler som är modig utan dess like... Spelar det ingen roll om alla skills jag har är att göra tygskor?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Det är klart att färdigheterna spelar roll.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av hänt:
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

"Ett rollspel är ett spel där deltagarna antar roller, det vill säga de låtsas vara någon annan än de egentligen är. "

Är inte alla spel rollspel?

mamma, pappa barn är ett rollspel.

Medlem

Destruction, 1hand edge, Light armor, stealth, lockpicking. Come get some! Troligen dark elf om det är som i oblivion att dom har edge och destruction som start skills. Nå återstår att se.

Medlem

Spelar ingen roll vad dom gör. Todd Howard vet vad han håller på med. Försök att slå dom här grabbarna på fingrarna. Kommer att bli ett höjdarlir. Vi ska inte glömma bort alla moddare som kommer att lyfter det här spelet.

Medlem
Skrivet av FZappa:

Spelar ingen roll vad dom gör. Todd Howard vet vad han håller på med. Försök att slå dom här grabbarna på fingrarna. Kommer att bli ett höjdarlir. Vi ska inte glömma bort alla moddare som kommer att lyfter det här spelet.

Mods <3

Medlem

"Hur ser den ultimata Skyrim-karaktären ut enligt dig?"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Haha, håller med kommentar #11, där har vi riktig skyrim, hade gett tummen upp om jag kunde.

Medlem

Bleh, de kunde väl presenterat 1h perks också.

Medlem

Bah, man kan nog som i Oblivion bli bra på allt.

Medlem

Fortfarande lite osäker vilken ras jag ska spela som; det står mellan Wood Elf eller Redguard. Möjligen Dark Elf eller varför inte Argonian? Eller Nord kanske...%#%¤&¤%&%¤&!

Kommer köra med 1h vapen iaf, båge ibland, och lite sköna spells.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

När det gäller rollspel som man spelar i verkligheten ja... fast även där är det andra viktigare ifall man vill komma någonstans utan att böja FÖR mycket på reglerna.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

När det gäller rollspel som man spelar i verkligheten ja... fast även där är det andra viktigare ifall man vill komma någonstans utan att böja FÖR mycket på reglerna.

Medlem
Skrivet av hänt:
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

"Ett rollspel är ett spel där deltagarna antar roller, det vill säga de låtsas vara någon annan än de egentligen är. "

Är inte alla spel rollspel?

Själv skulle jag vilja påstå att INGET spel egentligen är ROLLspel... iallafall inte enligt den meningen. För när jag spelar spel så låtsas jag iallafall inte att jag är karaktären som jag spelar... jag STYR någon annan helt enkelt.

Medlem
Skrivet av hänt:
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

"Ett rollspel är ett spel där deltagarna antar roller, det vill säga de låtsas vara någon annan än de egentligen är. "

Är inte alla spel rollspel?

Själv skulle jag vilja påstå att INGET spel egentligen är ROLLspel... iallafall inte enligt den meningen. För när jag spelar spel så låtsas jag iallafall inte att jag är karaktären som jag spelar... jag STYR någon annan helt enkelt.

Medlem
Skrivet av farfadern:

Haha, håller med kommentar #11, där har vi riktig skyrim, hade gett tummen upp om jag kunde.

Men det går ju att ge tummen upp

Medlem
Medlem

Vet att jag kommer använda magi, inte säker om jag ska köra med ett vapen eller ej, men tror det blir en magi var hand. Kommer säkerligen köra många olika typer av karaktärer i och för sig. Planera tänker jag inte göra dock.

Medlem

Det här är gjort av ett fan, han heter Sammuthegreat på elderscrolls.com forumet. Detta är inget som som Bethesda har släppt själv utan han provade spelet och skrev ner. Vore kanske på sin plats att ge honom lite cred FZ.

Medlem

Jag är sjukt taggad, det känns som att detta spel kommer hålla mig sysselsatt till våren åtminstone.

Skrivet av AblacK:

Det här är gjort av ett fan, han heter Sammuthegreat på elderscrolls.com forumet. Detta är inget som som Bethesda har släppt själv utan han provade spelet och skrev ner. Vore kanske på sin plats att ge honom lite cred FZ.

Han får cred på sidan som länkas till i artikeln.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av hänt:
Skrivet av PcKaffe:

Skillsen och specsen spelar ingen roll. backstoryn och loren är viktigare.

det är trotts allt ett rollspel, inte ett statestikspel.

"Ett rollspel är ett spel där deltagarna antar roller, det vill säga de låtsas vara någon annan än de egentligen är. "

Är inte alla spel rollspel?

Själv skulle jag vilja påstå att INGET spel egentligen är ROLLspel... iallafall inte enligt den meningen. För när jag spelar spel så låtsas jag iallafall inte att jag är karaktären som jag spelar... jag STYR någon annan helt enkelt.

Jag låtsas att jag är karaktären. Speciellt i fall där jag får göra min egen karaktär.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Krokarmajja:

Håller fullt med, fast EON är bättre. Elder scrolls serien är det närmaste man kommer den typen av rollspel tycker jag.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Krokarmajja:

Håller fullt med, fast EON är bättre. Elder scrolls serien är det närmaste man kommer den typen av rollspel tycker jag.

Eon? jamen snälla, rolla för att dricka, du misslyckas. du spiller.
combat som tar 15 min per runda är inte okej.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

"Wood elf : Command animals" är det bara jag som tänker på att ha en personlig mammut?:p

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Krokarmajja:

Håller fullt med, fast EON är bättre. Elder scrolls serien är det närmaste man kommer den typen av rollspel tycker jag.

Föredrar faktiskt Mutant och Coriolis, Behöver inte rulla 40 tärningar då

12
Skriv svar