Eldsprutande drake i Lord of the Rings: War in the North

Robot
Eldsprutande drake i Lord of the Rings: War in the North

Det är inte bara människors list, dvärgars styrka och alvisk fåfänga som måste besegras i det kommande Sagan om Ringen-spelet... Du måste ge en drake på fjället också!

#lord-of-the-rings-war-in-the-north-2, #snowblind-studios


Medlem
Eldsprutande drake i Lord of the Rings: War in the North

För att citera Gandalf: "You shall not pass! ... Crap!"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

"Look to my coming, at first light, on the fifth day. At dawn, look to the East."

Medlem

Wtf... om jag inte är helt ute och cyklar så har drakar varit utdöda i tusentals år enligt LOTR-lore.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Wtf... om jag inte är helt ute och cyklar så har drakar varit utdöda i tusentals år enligt LOTR-lore.

Smaug i bilbo?!? Kan väl inte ha gått så många år emellan sagan om ringen och bilbo? Btw när utspelar sig detta spel?

Medlem

Bilbo firar 111 år i Fellowship of the Ring, minns inte riktigt hur gammal han var i The Hobbit, men några tusentals år handlar det inte om.

Medlem

Har för mig att drakar nämns i flera av småböckerna som att man vet att dom fortfarande finns men ingen vet vart dom gömmer sig


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

"Look to my coming, at first light, on the fifth day. At dawn, look to the East."

Not the beard!


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv
Skrivet av Tsin:

Bilbo firar 111 år i Fellowship of the Ring, minns inte riktigt hur gammal han var i The Hobbit, men några tusentals år handlar det inte om.

Runt 50 bast..


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Wtf... om jag inte är helt ute och cyklar så har drakar varit utdöda i tusentals år enligt LOTR-lore.

Smaug var "The last of the great dragons", dvs. otroligt kraftfulla drakar som kunde besätta städer osv.

Står ingeting om at "lesser" dragons inte finns.
Jag menar Drakarna som smaug osv. var rätt mycket större än vad som visas här.

Men sen att de sågar lotr lore är väl inget nytt.. Filmerna ändra saker också.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mikaelh:

Wtf... om jag inte är helt ute och cyklar så har drakar varit utdöda i tusentals år enligt LOTR-lore.

Smaug var "The last of the great dragons", dvs. otroligt kraftfulla drakar som kunde besätta städer osv.

Står ingeting om at "lesser" dragons inte finns.
Jag menar Drakarna som smaug osv. var rätt mycket större än vad som visas här.

Helt rätt! Läser man mellan raderna är Smaug alltså den sista av de drakar som avlades i Angband av Morgoth.


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mikaelh:

Wtf... om jag inte är helt ute och cyklar så har drakar varit utdöda i tusentals år enligt LOTR-lore.

Smaug var "The last of the great dragons", dvs. otroligt kraftfulla drakar som kunde besätta städer osv.

Står ingeting om at "lesser" dragons inte finns.
Jag menar Drakarna som smaug osv. var rätt mycket större än vad som visas här.

Helt rätt! Läser man mellan raderna är Smaug alltså den sista av de drakar som avlades i Angband av Morgoth.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Bethesda: "Eldsprutande drake!? ARRRRGH. dem måste stämmas!1!!one!"

1
Skriv svar