Battlefield 3-beta i dag, AMD släpper drivrutiner

Medlem

Åh helvete...jag är beredd på att omboka spelet bara för att få sätta igång idag! Väntan är smärtsam...


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Preed:

Aa står ju inget där om att man måste boka före den 25e?

Nepp. Står inget heller på själva bokningssidan om något bäst-före datum.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

Om man har origin installerat och går till store så står där att Cit:

BATTLEFIELD 3-BETA: 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG

ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011: slut cit

Ganska kört för folk som förbokat via origin senare än söndag allså....

Medlem
Skrivet av Javas:

Åh helvete...jag är beredd på att omboka spelet bara för att få sätta igång idag! Väntan är smärtsam...

Jag bokade om, men verkar inte som det hjälper. Verkar inte få något kod om man inte bokade före den 25e. Ska klaga lite till kundtjänst att dom lurat mig och kika vad som händer.

EDIT: "You are currently number 1185 in the queue."


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

VARFÖR HAR INTE JAG FÅTT NÅGON KOD? jag har ju MEDAL OF HONOR LE till min profil

Medlem

Kan någon säga mig hur man får tag på Betan till xbox360?(:

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Javas:

Åh helvete...jag är beredd på att omboka spelet bara för att få sätta igång idag! Väntan är smärtsam...

Jag bokade om, men verkar inte som det hjälper. Verkar inte få något kod om man inte bokade före den 25e. Ska klaga lite till kundtjänst att dom lurat mig och kika vad som händer.

EDIT: "You are currently number 1185 in the queue."

Mjo märkte det inne i Origin. Tror nog inte EA kommer hålla med dig om lurendrejeri Tekniskt sätt så står det med stora bokstäver på BF3 sidan i Origin att erbjudandet tog slut den 25e.

Oh well, får väl bli Bad Company 2 tills på torsdag...suck


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nån här med en Early beta access key man kan få? Vore sjukt tacksam!!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

VARFÖR HAR INTE JAG FÅTT NÅGON KOD? jag har ju MEDAL OF HONOR LE till min profil

Lite lurt är det i alla fall, har haft Medel of Honor LE registerad på den förra EA sidan samt
mitt Origin konto sedan clienten släpptes, men någon beta kod har man inte fått.

Ganska dåligt få jag säga.

Medlem

För er som inte fått koden men som äger MoH. Lugna er, den är på väg. Det stod det på deras sida. De skicka ut under hela dagen. Fick min för en stund sedan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ohh yea play time baby,,,whooo

Skägg.
10 Chambers

Om ni reggat spelet på Steam kan ni kika under CD Keys på Medal of Honor, där kan den stå.


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:

För er som inte fått koden men som äger MoH. Lugna er, den är på väg. Det stod det på deras sida. De skicka ut under hela dagen. Fick min för en stund sedan.

Måste man ha regat den på EA:s sida?

Medlem

världens problem med multiplayer på xbox (ja ja köpte MOH tier 1 till xbox:PPp), blir disconnectad hela tiden p.ga. "Lost contact with EA servers" :S sjukt störande:(
Men stunderna då man kan spela är nice! även på konsol, fast längtar mer tills man får testa p ådatorn!

Medlem

Fick inget mail. Fast jag har reggat MoH på kontot... Jävla '** *** '***' '******

Medlem

någon som märkt någon skillnad med AMD drivisarna??? origin tankar för full fart riktigt impad faktiskt

Medlem

ADHD, fortfarande ingen nyckel.

Medlem

Va fan... Kan man inte ändra sitt namn? Sen heller..?

Vad jag har lyckats läsa mig till..

ceb
Medlem

Någon mer som får felmeddelandet "There is a problem with your game's setup. Please reinstall your game."?? Installerat om spelet men får samma meddelande igen.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Köpte Moh endast för betan. Förbeställde BF3 så fort det gick att göra det. Men inte fan har jag fått någon beta-key...

Medlem

Tur man köpte MoH T1 i somras när det kostade 99 spänn på sibas hemsida. Fick min nyclel innan idag och har tankat 76% av spelet just nu.

Youtube-proffs

Har tankat spelet, drivrutinerna och väntar på att få hoppa in..

Men, GL med att komma in någonstans. För varje svensk så är det 14 små britter som vill också.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Ladda ner drivrutinen via steam.. riktigt bra och skönt

Medlem

Vore fint om man kunde få en högupplöst livestream från spelet, något RobbaZ kanske kan fixa?!
Vill ju inte ge DICE pengar för ytterligare en trasig produkt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Muffelduffel:

Kan någon säga mig hur man får tag på Betan till xbox360?(:

kolla din mail som du har kopplat till EA online, hade iaf fått min idag. har redan hunnit lira lite och kan bara säga att helvete vad jag älskar spelet!


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av rezzmaistro:

världens problem med multiplayer på xbox (ja ja köpte MOH tier 1 till xbox:PPp), blir disconnectad hela tiden p.ga. "Lost contact with EA servers" :S sjukt störande:(
Men stunderna då man kan spela är nice! även på konsol, fast längtar mer tills man får testa p ådatorn!

"Just a heads up to you all. Currently the EA Online servers are experiencing some issues which affect the ability of Xbox 360 users to play the game. Our IT team is working on it and I’ll keep you update when I get an ETA

Source: http://www.tweetdeck.com/twitter/zh1nt0/~gdd8A" så det lär kicka igång om någon timme eller så. have faith


signatur

God is dead

Medlem

Jäkla rip-off, jag har inte fått ett skit än!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Javas:

Åh helvete...jag är beredd på att omboka spelet bara för att få sätta igång idag! Väntan är smärtsam...

Jag bokade om, men verkar inte som det hjälper. Verkar inte få något kod om man inte bokade före den 25e. Ska klaga lite till kundtjänst att dom lurat mig och kika vad som händer.

EDIT: "You are currently number 1185 in the queue."

Mjo märkte det inne i Origin. Tror nog inte EA kommer hålla med dig om lurendrejeri Tekniskt sätt så står det med stora bokstäver på BF3 sidan i Origin att erbjudandet tog slut den 25e.

Oh well, får väl bli Bad Company 2 tills på torsdag...suck

När jag köpte preorder på origin store igår stod det inte någonstans att jag inte skulle få om jag inte köpte före den 25/9 chattar med en dryg Ea snubbe nu som också skriver om att det var den 25 men länkar till en annan sida hjälper ju knappt när inte informationen finns på origin store, fyf an nu blir jag sne och besviken.

Medlem

Köpte mitt BF3 på Origin igår då jag inte heller såg något om 25:e på hemsidean.
Pratade nyligen med EA support och fick detta svar.

Pervaj: I would request you to please wait for the beta key mail as you should recieve it any moment today. Meanwhile, we thank you for your continued patience.

Pervaj: I am very sorry as there is no such criteria however one thing has been confirmed for you that you will receive it any moment today.

Pervaj: I just confirmed it again that that it is being sent out presently so you are going to receive it any moment.

Pervaj: If there is anything else I am happy to assist you.

Pervaj: It is a pleasure assisting you

Medlem
Skrivet av Amphibious:

Köpte mitt BF3 på Origin igår då jag inte heller såg något om 25:e på hemsidean.
Pratade nyligen med EA support och fick detta svar.

Pervaj: I would request you to please wait for the beta key mail as you should recieve it any moment today. Meanwhile, we thank you for your continued patience.

Pervaj: I am very sorry as there is no such criteria however one thing has been confirmed for you that you will receive it any moment today.

Pervaj: I just confirmed it again that that it is being sent out presently so you are going to receive it any moment.

Pervaj: If there is anything else I am happy to assist you.

Pervaj: It is a pleasure assisting you

Intressant, jag har suttit i kö i 2 timmar men ska snart få snacka med kundtjänst. Får se vad dom säger till mig.

EDIT: Det är inte SANT! Jag satt i kö i över två timmar, eskalerad till "tier 2" eller whatever. Väntar till jag är 1 i kö, tog aslång tid, sen står det: "Status: Canceled: There is no advisor to talk to right now". så stängs skiten ner?!?! Spräcker ju ett blodkärl i hjärnan snart. Dö är vad dom ska.


signatur

subterranean homesick alien

Skriv svar