Battlefield 3 – den stora betatråden

Redaktör
Battlefield 3 – den stora betatråden

#Battlefield 3-betan drar igång i dag för utvalda själar (på torsdag släpps den för alla). Ni som testat och lyckats slita er, berätta gärna om era intryck av betan. Hur känns den? Vad är bra och vad är dåligt? Funkar allt? Vad imponerar? Sjung ut!


signatur
Medlem

Sitter och väntar fortfarande på min nyckel. Har både Origin förbokning och Medal Of Honor Limited, börjar bli lite orolig att man inte kommer få nyckeln

Medlem

Någon som vet till 100% att det är för sent att köra och köpa Medal of Honor: Tier One utgåvan för att få early access? Jag är desperat.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Precis när jag tänkte skriva att nyckeln aldrig kommer så kom den! YIpieieiiepeieieeee kayyaya

Medlem

Får man den i ett e-post meddelande eller?
Kommer spela på konsol så jag vill veta!

Medlem

Du som deltar i betan får gärna skriva ditt Origin-ID här. Jag går under namnet WaltXXX.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fick nycklen men är på jobbet, slutar först 5 xD

Origin nick är Threezool

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Fick nycklen men är på jobbet, slutar först 5 xD

Origin nick är Threezool

Har du en Iphone eller Android smartphone så borde du testa TeamViewer
Program för fjärrstyrning. Brorsan fixade just sitt via TViewer och han får ner betan i över 5MB/s
Hans är klart på några minuter, mitt är klart om ett par timmar och jag får inte ens max hastigheten som ligger runt 650kb

Medlem

Mitt namn e Vuze2143

Redaktör
Skrivet av Stereoxous:

Någon som vet till 100% att det är för sent att köra och köpa Medal of Honor: Tier One utgåvan för att få early access? Jag är desperat.

På Origin.com stod att förbokningsdealen tog slut i söndags, så det är väl rätt nära 100 procent.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Stereoxous:

Någon som vet till 100% att det är för sent att köra och köpa Medal of Honor: Tier One utgåvan för att få early access? Jag är desperat.

På Origin.com stod att förbokningsdealen tog slut i söndags, så det är väl rätt nära 100 procent.

Brorsan reggade sitt MoH på Origin idag och fick koden vid 3. Men det kan ju bero på att vi har spelat MoH när det kom ut. Så att man behövde registrera koden på Origin var kanske inte ett krav eftersom det ändå är samma email.

Det står att den 25'e är sista datumet för att boka BF3 för early access men ser inget datum för MoH... Rätta mig om jag har fel men som jag förstår så är det inte för sent... =o

Redaktör
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Stereoxous:

Någon som vet till 100% att det är för sent att köra och köpa Medal of Honor: Tier One utgåvan för att få early access? Jag är desperat.

På Origin.com stod att förbokningsdealen tog slut i söndags, så det är väl rätt nära 100 procent.

Brorsan reggade sitt MoH på Origin idag och fick koden vid 3. Men det kan ju bero på att vi har spelat MoH när det kom ut. Så att man behövde registrera koden på Origin var kanske inte ett krav eftersom det ändå är samma email.

Det står att den 25'e är sista datumet för att boka BF3 för early access men ser inget datum för MoH... Rätta mig om jag har fel men som jag förstår så är det inte för sent... =o

Rörigt detta. Fast han har ju då haft nyckeln sen tidigare, även om han inte använt den.


signatur
Medlem

lirar som bara den nu, maxar allt på runt 70 fps ^^) jävlar vilket spel !

Medlem
Skrivet av vuze2143:

lirar som bara den nu, maxar allt på runt 70 fps ^^) jävlar vilket spel !

Vad har du för specs?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kolla vad jag hittade! Hoppas att de lägger in den i betan
http://imageshack.us/photo/my-images/535/skrmklippyw.jpg/


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Fick nyss min bf3 beta från moh tier 1

Medlem

Bara fetglömma o försöka spela på Xboxen iaf, försökte i 10 min, kom in på en server, vart bootad efter 2 minuter p.g.a. att kontakten med EA's server failade...

Aja, blir till att spela det på PC på Torsdag istället

Edit: Har kunnat köra nån timme nu, Tyvär är Xboxversionen buggigare än alphan var till PC

Rejält med grafikbuggar som flimrande polygoner på långt håll, tracers som hänger kvar i luften, magasin som ska hänga vid bältet men som hänger ½ meter över axeln på gubben m.m.

För att inte tala om att frameraten vart värre o värre tills xboxen hängde sig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Om nån inte har möjlighet att använda sin beta-nyckel...PMa mig!


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem

Hmm, jag har den vanliga utgåvan av Medal of Honor till Xbox 360, och hittade en kod till nåt som heter Online Pass. Och detta säger EA om tillgång till betan:

In order to qualify for Early Access you must have played Medal of Honor Tier 1 or Limited Edition online and redeemed your Online Pass, or you must have pre-ordered Battlefield 3 via Origin before the 25th of September.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

A generic game error was reported får ja när jag söker match Hjälp:(

Medlem

har inte fått min än, även ifall de står att jag har spelat MoH, checka även mailen och de står ''Välkommen till Tier 1'' (gammalt mail)

VAR FAN ÄR MIN BETA INVITE!?!?!? :@

Medlem
57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

nån som vet om DX11 installeras automatiskt när du installera BF3 eller om jag måste göra den själv?

Origin nick: ioffioff


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

glömde skriva att de är för PC

Medlem

Ifall någon har en key över så skulle jag men nöje och tacksamhet ta den.

Medlem

sitter i kö tillsammans med WaltXXX, bara att joina om ni vill ^^)

mitt origin namn e samma som i FZ

Medlem

Ingen vänlig själ som har en nyckel till övers?

Mina kompisar retar mig för att jag inte hade pengar till att förhandsboka förrän igår, och då blir man ju såklart utan nyckel då erbjudandet bara var till den 25e.

Har TTi och Torrentleech invites i utbyte(om någon av dom nu skulle vara intressanta nu för tiden).

Medlem

väntat i kö i 20 min. mer servrar dice!

Medlem
Skrivet av disector:

Ingen vänlig själ som har en nyckel till övers?

Mina kompisar retar mig för att jag inte hade pengar till att förhandsboka förrän igår, och då blir man ju såklart utan nyckel då erbjudandet bara var till den 25e.

Har TTi och Torrentleech invites i utbyte(om någon av dom nu skulle vara intressanta nu för tiden).

1.4 i reglerna or not.

Medlem

någon mer som bara blir placerad på jänkarservrar när man autojoinar? kan man köa upp på individuella eu servrar? jag får USA Texas hela tiden. vill inte spela där, gillar inte jänkare plus det är dålig ping.

Skriv svar