Här är nyheterna i The Witcher 2

Robot
Här är nyheterna i The Witcher 2

Kolla in vad som väntar när den massiva uppdateringen landar på torsdag.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Här är nyheterna i The Witcher 2

Jag är stolt över CD Projekt.... "snyft"... Dom behandlar sitt barn med respekt! <3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

nice.. har precis skaffat det till rabbatterat pris o alla dlcer skulle ingå..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

nice.. har precis skaffat det till rabbatterat pris o alla dlcer skulle ingå..

Bad Boy, spelet förtjänar retail pris ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Geralts attacks are no longer interupted by enemy attacks? Varför ändra detta? Bara jag som tycket att det va ballt att man inte bara kunde rusa in mitt emelan 2 fiender?

Medlem
Skrivet av Kingrags:

Geralts attacks are no longer interupted by enemy attacks? Varför ändra detta? Bara jag som tycket att det va ballt att man inte bara kunde rusa in mitt emelan 2 fiender?

Får hålla med lite tyvärr, känns "verkligare" att man blir avbruten om man samtidigt blir slagen.

Medlem

:/ Här är ett företag som bryr sig om sitt spel, men attans deras nya patch släpps samtidigt som BF betan :S


signatur

Rwa?

Medlem
Citat:
  • Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).

  • Geralt's attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt's attacks by landing a blow.

  • Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.

Med dem ändringarna så känns det som att spelet kommer bli mycket lättare. Känns som att Gerald drabbas av nerd rage hela tiden då ju. Jag kommer ihåg när jag var inne i mentalsjukhuset och fightade de 2 första wraiths på alldeles för låg lvl och med för dåliga vapen. Men känslan av att lyckas döda dem trots att jag dött säker 15-20 ggr tidigare, var så otrolig att jag började fundera på om jag någonsin känt den känslan innan, i eller utanför spelvärlden. När varje attack var noga utvald och allt hängde ihop. Träff, träff, träff,kasta sig undan, cirkulera runt, attackera och så om och om igen. Jag lyckades döda båda två utan att bli träffad en enda gång. Då kände jag mig som en kung.

Men visst kändes det surt när man sprang in i ett nekker nest och blev attackerad från alla håll och insåg att man inte sparat på 10 min. Men man lärde sig fort.

Men nu när man kan attackera utan att bli interuppted så blir det som vilket hack'n'slash som helst. Just brawn no brain.

Medlem
Skrivet av schill:

smarta saker

Håller helt med. Jag tyckte group combat i Witcher 1 kändes lite för enkelt när man bara vevade runt i group stance. Sådär skulle det ju inte funka i verkligheten. Det är ett spel förvisso, men man vill ju inte bryta illusionen.

Medlem

CD Projekt <3
Spelföretaget jag har mest respekt för i nuläget. Funderar på att dubbelköpa spelet bara för att dom är så goa!


signatur

Have a good time!

Medlem

överskattat spel men för övrigt har de gott om goodwill. Alldeles för kort och lite innehåll för min smak.

Medlem

Hrrmm OT: Nu verkar något ha gått fel här hövding Tomas, varför ligger alla de små rutorna som borde vara här till höger -->> nu längst ner till vänster under sidan? Inte nog med det kommentars rutorna faller också sönder efter #7 nedan så gör om gör rätt innan det blir kväller

Inaktiv

Fy fan vad jag ska spela detta i helgen med mitt nya grafikkort


signatur

a"C"RED -

1
Skriv svar