50 minuter Guild Wars 2

Robot
50 minuter Guild Wars 2

Spana in Sylvari på högre nivå och en Norn-tjuv som slåss mot andra spelare.

#guild-wars-2, #arenanet


Medlem
50 minuter Guild Wars 2

Han är inte påläst om hur saker fungerar (som att byta högra sidans skills eller equipa offhand weapons) och inte särskillt duktig på att spela heller, men endå riktigt underhållande att se TB! =D

BTW ni glömde en video där han kör Elementar i PvP; http://www.youtube.com/watch?v=L8rv7_JD5Ic


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Intressant men jag klarar verkligen inte av att lyssna på TotalBiscuit eller vad han heter...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Avstängd

Nja, tänder inte riktigt till för min del. Det är svårt att slå Azeroth.

Medlem

Hahaha, jäkligt skön Britt. Fick mig på gott humör denna morgonkvist i väntan på early BF3 betan!

Medlem

TB är riktigt skön


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag förstår verkligen inte vad det är som ska vara så bra med Guild Wars 2.

Medlem
Skrivet av Ermus:

Jag förstår verkligen inte vad det är som ska vara så bra med Guild Wars 2.

Tack, då vet vi, useless post of the day: complete.

Tycker ni borde ge TotalBiscuit credit i texten, det är ju han som har otaliga sömnlösa nätter och långa arbetstimmar och ger oss ofantligt med information och åsikter som faktiskt är smarta, inte internet. Men jaja, är man petig så är man.

GW2 ser ut att bli det bästa spelet på länge, menar verkligen spelet, inte MMO:t. Men, som första postaren sa så är han väldigt okunnig men han älskar det redan ändå, utan att ha fler skills t.ex. Ser riktigt bra ut för ArenaNet och vi som älskar bra spel/MMOn

Medlem

y u no give creds to TB!?

Medlem

Opinion in comment section = useless. Right...

Medlem
Skrivet av Ermus:

Jag förstår verkligen inte vad det är som ska vara så bra med Guild Wars 2.

Håller med dig. Men det får man tydligen inte tycka enligt vissa viktigpettrar. Hehehe...

Medlem

TB är en skön prick, men ibland kan jag irritera mig på hur dålig han är på vissa spel.

Medlem
Skrivet av Ermus:

Opinion in comment section = useless. Right...

Forum är till för diskussion, hade varit helt okej om du FRÅGAT varför folk tyckte det ser bra ut och/eller varför du tycker det inte ser bra ut. Att bara säga rakt ut är en helt annan sak.

Medlem

Blir ju helt galen av thief-videon, TB är ju fullständigt inkompetent .d

1
Skriv svar