Se luftstrider i Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TheBlueLynx:

Riktigt grym video, bra klippt och synkat med den tunga musiken!!

Fattar verkligen inte varför folk är så bajsnödiga över musikvalet...
många här med svartfärgat hår och smaklösa hårdrockströjor?

Så bara för att man lyssnar på rock så har man svartfärgat hår och en såkallad "smaklös" hårdrockströja? Sluta vara så barnslig.

Nu svävar vi nog iväg off topic här... självklart var det bara en grov generalisering, men du skulle sett hur många fula hårfärgningar och svarta t-shirts det vandrade omkring i Göteborg, denna sommaren, när det var konserter inom rock-genren... mitt resonemang var inte helt ogrundat.

Jag blev hur som helst jättetaggad med Jay-Z ihop med det videomaterialet ..och nej, jag är inte en P12:a utan P28, som inte brukar lyssna på hiphop/rap annars.

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TheBlueLynx:

Riktigt grym video, bra klippt och synkat med den tunga musiken!!

Fattar verkligen inte varför folk är så bajsnödiga över musikvalet...
många här med svartfärgat hår och smaklösa hårdrockströjor?

Så bara för att man lyssnar på rock så har man svartfärgat hår och en såkallad "smaklös" hårdrockströja? Sluta vara så barnslig.

Nu svävar vi nog iväg off topic här... självklart var det bara en grov generalisering, men du skulle sett hur många fula hårfärgningar och svarta t-shirts det vandrade omkring i Göteborg, denna sommaren, när det var konserter inom rock-genren... mitt resonemang var inte helt ogrundat.

Jag blev hur som helst jättetaggad med Jay-Z ihop med det videomaterialet ..och nej, jag är inte en P12:a utan P28, som inte brukar lyssna på hiphop/rap annars.

Kan säga att jag också har gott om fördomar och resonemang kring hiphopare.

123
Skriv svar