Stjärnspäckade röster i Skyrim

Robot
Stjärnspäckade röster i Skyrim

Max von Sydow, Joan Allen, Christopher Plummer och Michael Hogan, för att nämna några.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Stjärnspäckade röster i Skyrim

Nice! det bådar gott Max har en cool röst!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Stjärnor är kanske att överdriva lite (såvida man inte läser Hänt i häcken)...


signatur

Jag vill ha page....

Oj, vilka.. kända.. namn. Max von Sydow är ju dock inte fy skam!

Medlem
Skrivet av Nigel:

Stjärnor är kanske att överdriva lite (såvida man inte läser Hänt i häcken)...

MUUAAAHAHAHAHAHAHA, som handen i vanten.

Men guud vad jag längtar till detta spel är släppt.. Mmmmm


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem

Michael Hogan... sitter för tillfället och knarkar igenom Battlestar Galactica. Detta kommer kännas konstigt...

Inaktiv

Max von Sydow är KULT! Resten var ju inte mycket att hänge i granen.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Jag är glad att de anställer skådespelare med erfarenhet, hur kända de är spelar väl midre roll.
Tyvärr vågar jag inte hoppas att de gjort något åt det som irriterat mig sedan Morrowind då TES fick röster...

Amerikanska accenter hör inte hemma i fantasy!

Medlem

Max Von Sydow! Legenden!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Max von Sydow och Christopher Plummer har perfekta röster till ett spel som Skyrim !

Medlem

Bara att konstatera: Större koncentration av bra spel har jag inte varit med om förr. Om skådisarna är kända bryr jag mig mindre om, bara presentationen blir bra i själva spelet.

Medlem
Skrivet av Nigel:

Stjärnor är kanske att överdriva lite (såvida man inte läser Hänt i häcken)...

jo, 3 oscars-nominerade skådespelare. var har de hittat dessa c-skådisar...

om de är kända eller ej spelar ju ändå mindre roll. de är några riktigt bra och coola röster de har här


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Jag vet bara vem Max von Sydow är :/


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Nigel:

Stjärnor är kanske att överdriva lite (såvida man inte läser Hänt i häcken)...

jo, 3 oscars-nominerade skådespelare. var har de hittat dessa c-skådisar...

om de är kända eller ej spelar ju ändå mindre roll. de är några riktigt bra och coola röster de har här

Sa inte att de var kass. Bara att begreppet "Stjärna" är lika luddigt och vagt som "drick mjölk" eller "ät skit" och att allt från ensamma morsor till Beatles finns med där. De skådisar som är med i Skyrim ligger inte speciellt långt upp på listan men de är säkert jätteduktiga ändå...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Bra där då kanske man inte behöver skippa alla dialoger som man blev tvungen att göra i oblivion.
Den enda man kunde lyssna på utan att öronen trillade av var ju Blademaster Owyn i arenan, annars katastrof.
Många av guild kampanjerna var riktigt bra men sabbades av dåliga röstskådisar t.ex.The Dark Brotherhood.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Grey warden? Visst, Dragon Age är bra skit, men man skulle ju kunna hoppas att Bethesda kunde hitta på något eget. Typ Greybeards eller nåt..

1
Skriv svar