Dead Island-film på gång

Robot
Dead Island-film på gång

Lionsgate skaffar sig rättigheterna att göra film på den populära zombiemörsaren.


Medlem
Dead Island-film på gång

...presenting Uwe Boll as producer!

Medlem

Kan bara hoppas att filmen blir lika bra som trailern, för den var fantastiskt! (dock gillade jag inte spelet, men det är en annan femma...)

Medlem

Älskade trailen, älskade spelet, hoppas bara samma sak från filmen

Medlem
Skrivet av mrpijey:

...presenting Uwe Boll as producer!

Inte ens en gnutta roligt

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Uwe ''Noll Koll'' Boll

Medlem

Men vafan... blev nyfiken när jag läste rubriken, men not so much när jag såg Uwe Bolls namn. Sjukt att han får göra film åt bolag överhuvudtaget...

FM-guru
F.d. Sisyr

Beskrivningen av filmen hade funkat som beskrivning av den där trailern.

OT: La ni märke till påskägget i början av spelet? I ett av hotellets rum när man drar därifrån ligger paret från trailern, tillsammans med yxan etc. Tyckte det var rätt awesome.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Beskrivningen av filmen hade funkat som beskrivning av den där trailern.

OT: La ni märke till påskägget i början av spelet? I ett av hotellets rum när man drar därifrån ligger paret från trailern, tillsammans med yxan etc. Tyckte det var rätt awesome.

Påskägg och Påskägg det var inte så svårt och hitta dem

zsm
Medlem

Uwe Boll som regissör ;D Då vet vi att det blir ett mästerverk, precis som alla hans andra filmer. Luktar oscarsnominering!

Medlem

Yay. Bara inte Uwe Boll tar över projektet Sean Daniels låter bra

Medlem

Så förvånad man blev.........

Medlem

Did you say Uwe bol!?!

Ohhhhh shiiiiiit!!!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

AW YEAH! UWE BOLL

Medlem

Alltså, jag vet inte vem som producerar filmen, men när jag tänker filmatisering av spel så tänker jag Uwe Boll :). För jag har än inte tills idag sett en film baserad på ett datorspel som varit speciellt bra.

Medlem

ickelinjär story
zombie tv

the walking dead finns redan


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Äh, Uwe har inte bara gjort dasspappersmaterial. Postal tycker jag var sjukt underhållande

Medlem

Pierce Brosnan som farsan, Megan Fox som morsan och Sean Connery som farfar?

PS. Jag trollar. Detta är icke min faktiska åsikt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Står väl inget i nyheten om att Uwe Boll skulle vara involverad?

Medlem
Skrivet av KatOne:

Står väl inget i nyheten om att Uwe Boll skulle vara involverad?

Hahaha nej men var nån i tråden som skrev på skoj att han var det så verkar de som en del tog han på allvar

Medlem

Om Uwe Boll e med ens en gnutta så kan projektet hälsa hem direkt >.<
Annars så kan de här nog bli en ganska bra film.

Medlem

Ni som inte sett Rampage som Uwe Boll regisserat och skrivit borde göra det. Det är faktisk en bra film!!!

http://www.imdb.com/title/tt1337057/


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Det finns ju redan

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:
Skrivet av KatOne:

Står väl inget i nyheten om att Uwe Boll skulle vara involverad?

Hahaha nej men var nån i tråden som skrev på skoj att han var det så verkar de som en del tog han på allvar

Artikeln måste vara redigerad nu, för tidigare stog det en notis i slutet om att Uwe Boll var ryktad som regissör. Jag vet inte om det var ett skämt från redaktionen eller inte...

Medlem

Boll also made a bid to direct the upcoming World of Warcraft movie, but was turned away by the owners of the Warcraft franchise, Blizzard Entertainment who said: "We will not sell the movie rights, not to you…especially not to you."


signatur

Everybody needs help.

Ook
Bibliotekarie (UU)

"– Filmen Dead Island kommer bli en innovation inom zombie-genren eftersom den fokuserar på mänskliga känslor, familjeband och ickelinjärt historieberättande, säger Lionsgate i ett pressmeddelande."

Är det inte vad de flesta med zombiefilmer försöker åstadkomma? Konstrasten det levande och döda (känslor/icke-känslor)? Bra goodwill för utgivaren givetvis men dessvärre svårt att se tjusningen med vad som ska kunna tillföras i zombiegenren. Nåja som redan Sokoo har påpekat så finns the Walking Dead redan. OBS! Säsong 2 börjar i mitten av Oktober!

Medlem

http://www.fz.se/filmer/20110217/dead-island-trailer/

Om filmen blir lika djup som trailern finns det inte en chans att jag missar den!

Haha "real life dead island" klockren quest


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar