Ny Iphone presenteras på tisdag

Robot
Ny Iphone presenteras på tisdag

Iphone 5? Snål-Iphone 4? Nytt operativsystem? Nästa vecka lyfter Apple på locket.

#apple, #sony, #nintendo


Medlem
Ny Iphone presenteras på tisdag

Äntligen

Inaktiv

Två i klassen som precis köpte Iphone 4 för fullpris.. sa åt dom att vänta 1-2 veckor.

Medlem

Är så glad att jag stått ut med min 3GS i två år nu.
Blir o köpa den nya dirr!

Medlem

Samma här, jag köpte en 3GS istället för en 4:a för man visste att 5:an snart skulle dyka upp!


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av Kevax:

Samma här, jag köpte en 3GS istället för en 4:a för man visste att 5:an snart skulle dyka upp!

Jag gjorde samma sak. Fick en splitterny 3GS för halva priset, men jag kommer att hålla fast vid den ett bra tag ännu. Varför byta ut nåt som funkar?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Kevax:

Samma här, jag köpte en 3GS istället för en 4:a för man visste att 5:an snart skulle dyka upp!

Jag gjorde samma sak. Fick en splitterny 3GS för halva priset, men jag kommer att hålla fast vid den ett bra tag ännu. Varför byta ut nåt som funkar?

För att få status på skolan

Medlem

Inte ens här slipper man höra om iPhone.

Medlem

Vad har detta med spel att göra?.

Medlem

Bytte till en Samsung Galaxy S2 från att ha haft iPhone 4. Det som jag saknar är kvaliteten i byggmaterialet (tyngden främst och ordentliga knappar) och framför allt ljudkvaliteten. Galaxy S2 har det sämsta ljudet jag någonsin har behövt lyssna till, var tvungen att köpa en Cowon J3. Sen är Galaxy S2 extremt plastig. Men Android är ett trevligare OS, det går ju inte att undkomma. Hårdvaran är givetvis också bättre, men om jag ska vara ärlig så har jag aldrig lyckats få en iPhone att lagga.

Medlem

Har själv en iPhone 3GS... min första iPhone. Har haft den i ett och ett halvt år nu ungefär, inte haft något problem med den... har dock hela tiden klagat på att den är lite för stor och klumpig.

Sony Ericsson Xperia Mini Pro tycker jag har en väldigt bra storlek... men samtidigt som jag vill byta bort min iPhone eftersom jag inte använder den till annat än sms och telefonsamtal så vill jag ha den kvar.

Vi får väl se vad iPhone 5 har att erbjuda när den kommer.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Vad har detta med spel att göra?.

Den anordning jag spelar på mest i dagsläget är min Iphone. För mig är detta relevant ur spelsyfte.

Inaktiv
Skrivet av Blazing_Angel:

Vad har detta med spel att göra?.

Det säljs fler spel till iPhone än övriga bärbara konsoler tillsammans?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Blazing_Angel:

Vad har detta med spel att göra?.

Den anordning jag spelar på mest i dagsläget är min Iphone. För mig är detta relevant ur spelsyfte.

Och jag spelar mycket på min android telefon, därför borde alla nya android telefoner nämnas också?
Nej håll gärna telefonerna som inte har direkt med spel att göra från denna sida, finns redan så många andra sidor om man är nyfiken över just telefoner. För övrigt tycker jag ipaden är bättre att spela på än iphonen.

Redaktör
Skrivet av Dekker:

Och jag spelar mycket på min android telefon, därför borde alla nya android telefoner nämnas också?
Nej håll gärna telefonerna som inte har direkt med spel att göra från denna sida, finns redan så många andra sidor om man är nyfiken över just telefoner. För övrigt tycker jag ipaden är bättre att spela på än iphonen.

Många lirar med Iphone, mycket tack vare ett rejält spelutbud i App Store. Jag tror att en ny Iphone-modell (den första på ca 15 månader) kan vara av intresse för många FZ-läsare, särskilt när mobilnyheter inte direkt översvämmar nyhetsflödet.


signatur
Medlem
Skrivet av Dekker:
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Blazing_Angel:

Vad har detta med spel att göra?.

Den anordning jag spelar på mest i dagsläget är min Iphone. För mig är detta relevant ur spelsyfte.

Och jag spelar mycket på min android telefon, därför borde alla nya android telefoner nämnas också?
Nej håll gärna telefonerna som inte har direkt med spel att göra från denna sida, finns redan så många andra sidor om man är nyfiken över just telefoner. För övrigt tycker jag ipaden är bättre att spela på än iphonen.

Det var väll en android/minecraft artikel för nån dag sen?

Medlem
Skrivet av thamupp:
Skrivet av Dekker:
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Blazing_Angel:

Vad har detta med spel att göra?.

Den anordning jag spelar på mest i dagsläget är min Iphone. För mig är detta relevant ur spelsyfte.

Och jag spelar mycket på min android telefon, därför borde alla nya android telefoner nämnas också?
Nej håll gärna telefonerna som inte har direkt med spel att göra från denna sida, finns redan så många andra sidor om man är nyfiken över just telefoner. För övrigt tycker jag ipaden är bättre att spela på än iphonen.

Det var väll en android/minecraft artikel för nån dag sen?

haha där ägde du honom. Stämmer väl att det var en android/minecraft artikel.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av Orphantears:

haha där ägde du honom. Stämmer väl att det var en android/minecraft artikel.

Haha! Ägde vet jag inte, det var inte syftet i vilket fall!

Medlem

Vad har detta med spel att göra? Bara för att iphone är hajpad. Hade vart kul med mer på Android fronten också isf.

Medlem

"IOS 5 (nästa generation operativsystem för mobila enheter) "
Känns sådär lagom opartiskt eller så håller inte skribenten koll på vad han skriver. IOS stödjer inga mobila enheter förutom iPhone och iPad.
"IOS 5 (nästa generation operativsystem för Apples mobila enheter) " hade varit mera korrekt.

Medlem

Kill it with fire!

Redaktör
Skrivet av DigGaN:

"IOS 5 (nästa generation operativsystem för mobila enheter) "
Känns sådär lagom opartiskt eller så håller inte skribenten koll på vad han skriver. IOS stödjer inga mobila enheter förutom iPhone och iPad.
"IOS 5 (nästa generation operativsystem för Apples mobila enheter) " hade varit mera korrekt.

Jag tänkte inte på det eftersom Apple är rätt förknippade med att inte släppa hårdvara utan tillhörande OS. Men rätt ska vara rätt, jag fixar. Tack!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Jag tror att en ny Iphone-modell (den första på ca 15 månader) ...

Nä, de har ju varit "upptagna" med att släppa två iPad-modeller istället. You got milk?

Skrivet av DigGaN:

"IOS 5 (nästa generation operativsystem för Apples mobila enheter) " hade varit mera korrekt.

Håller med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av über_alles:

Bytte till en Samsung Galaxy S2 från att ha haft iPhone 4. Det som jag saknar är kvaliteten i byggmaterialet (tyngden främst och ordentliga knappar) och framför allt ljudkvaliteten. Galaxy S2 har det sämsta ljudet jag någonsin har behövt lyssna till, var tvungen att köpa en Cowon J3. Sen är Galaxy S2 extremt plastig. Men Android är ett trevligare OS, det går ju inte att undkomma. Hårdvaran är givetvis också bättre, men om jag ska vara ärlig så har jag aldrig lyckats få en iPhone att lagga.

Hmm, det är ju det som är fördelen med Android.
Don't like something in Android? Change it!

Kan varmt rekommendera Equalizer appen + PowerAMP, eller PlayerPro

Testa iallafall!

Medlem

Awesome, jag hämtade ut min iphone 4g i förrgår Fast jag kunde nästan förutspå att det skulle komma en ny när som helst. On the other hand så betalar inte jag min egna teleräkning, så en 5a hade jag nog inte fått för samma månadspris.


signatur

Life is short , play more

Medlem

Äntligen ska min gamla 3G få en ersättare Jag har gått och funderat lite på en Galaxy S2, men jag ser inte något speciellt med den. Android är inte dualcore-anpassat än så länge så operativsystemet drar inte nytta av hårdvaran i S2an och väldigt få apps är skräddarsydda just för den telefonen. Det känns lite som att sitta med den värsta spelburken med Windows 95 installerat

Medlem

Tisdag den fjärde, klocka tio, vid Infinity Loop och ett missat samtal?

Medlem

Denna hysteri att folk ska byta ut sin nya mobil till en nyare. Tänker jag bara på vad skönt att jag har kvar min gamla mobil som går att ringa med.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Inaktiv

Yes! Så sjukt spännande när Apple släpper sina överhypade produkter!

Inaktiv

Jag ska köpa en och fota ner i toan...överprisat junk...


signatur

Jag vill ha page....

12
Skriv svar