Battlefield 3 frågor och svar!

Medlem
Battlefield 3 frågor och svar!

Hej FZ!

Jag har tre frågor angående Battlefield 3.

Fråga1: Kommer Battlelog vara intergrerat i själva spelet (Asså inne i spelet som riktigta menyer) eller kommer man få gå in på battlelog varenda gång man ska spela?

Fråga 2: För er som spelade alphan är min fråga om Dice pagade alphan dagligen när den var aktiv eller var det samma hela tiden? Och var kan jag skriva feedback någonstans till Dice? Vill gärna hjälpa till nämligen.

Fråga 3: Vad tyckte ni om origin och Battlefield 3 MP hittills? Någon mer än jag som längtar tills man får prova lite jets och pansarvagnar i det riktiga spelet;)?

dmn
Medlem

Fråga 1: Nej, du måste använda en webläsare.

Fråga2: Patchade? Nej. Forum här: http://forum.ea.com/eaforum/categories/show/215.page

Fråga 3: Origin är inget speciellt och inget man använder mer än till att installera BF3 med. Spelet äger.

Medlem
Skrivet av dmn:

Fråga 1: Nej, du måste använda en webläsare.

Fråga2: Patchade? Nej. Forum här: http://forum.ea.com/eaforum/categories/show/215.page

Fråga 3: Origin är inget speciellt och inget man använder mer än till att installera BF3 med. Spelet äger.

Ok förstår. Har då en följ fråga från ettan.

Kommer det finnas en ingame server browser eller blir man tvungen att gå in på battlelog varenda gång man ska spela MP? Och kommer man också bli tvungen att göra samma sak med SP och coop eller kommer det finnas ingame menyer för dom delarna?

Medlem

Finns inga menyer överhuvudtaget vad jag sett, utan allt sköts genom battlelog, och varje gång du byter server stänger den av spelet och startar om det.

Battlelog har också knappar för co-op och campaign, men de fungerar inte i betan så gissar allt sköts från battlelog.
Man måste också joina en server först för att ens kunna ändra settings, keybindings osv

Medlem

Vilken tid (svensk tid självklart) släpps bf3 betan? Blir det någon gång under dagen eller på tolvslaget?

Medlem
Skrivet av Wengelin:

Vilken tid (svensk tid självklart) släpps bf3 betan? Blir det någon gång under dagen eller på tolvslaget?

kl 14.00 vad jag vet, men om det blir som med early access så vet man aldrig

Medlem

Äsch! Jag som hade hoppats på att spela lite in på småtimmarna..!

Medlem

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

dmn
Medlem
Skrivet av laxan96:

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

Fast å andra sidan var du bara 6 år när bf1942 släpptes, så vad vet du?

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

Fast å andra sidan var du bara 6 år när bf1942 släpptes, så vad vet du?

Jaja, nu ska vi inte ta i så vi skiter på oss;) . Bara för att man inte spelat alla spel i FPS spel historien behöver inte betyda att man inte kan tycka något är bra eller att inte rekomendera det till andra.

dmn
Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

Fast å andra sidan var du bara 6 år när bf1942 släpptes, så vad vet du?

Jaja, nu ska vi inte ta i så vi skiter på oss;) . Bara för att man inte spelat alla spel i FPS spel historien behöver inte betyda att man inte kan tycka något är bra eller att inte rekomendera det till andra.

Det jag menar är att BF3 inte är i närheten så coolt som bf1942 var när det kom. Och var man inte med när ett gammalt spel släpptes så kan man inte förstå hur coolt det var vid den tidpunkten

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

Fast å andra sidan var du bara 6 år när bf1942 släpptes, så vad vet du?

Jaja, nu ska vi inte ta i så vi skiter på oss;) . Bara för att man inte spelat alla spel i FPS spel historien behöver inte betyda att man inte kan tycka något är bra eller att inte rekomendera det till andra.

Det jag menar är att BF3 inte är i närheten så coolt som bf1942 var när det kom. Och var man inte med när ett gammalt spel släpptes så kan man inte förstå hur coolt det var vid den tidpunkten

Har aldrig bf1942 och har aldrig sagt hur bra det var eller inte var. Så vad försöker du säga?

mis
Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av dmn:
Skrivet av laxan96:

OffTopic: Rekomenderar verkligen er att spela det, riktigt jävla grymt spel. Har spelat det nus en igår eftermiddags, och kan inte få nog bästa fps hittills enligt mig.

Fast å andra sidan var du bara 6 år när bf1942 släpptes, så vad vet du?

Jaja, nu ska vi inte ta i så vi skiter på oss;) . Bara för att man inte spelat alla spel i FPS spel historien behöver inte betyda att man inte kan tycka något är bra eller att inte rekomendera det till andra.

Det jag menar är att BF3 inte är i närheten så coolt som bf1942 var när det kom. Och var man inte med när ett gammalt spel släpptes så kan man inte förstå hur coolt det var vid den tidpunkten

Har aldrig bf1942 och har aldrig sagt hur bra det var eller inte var. Så vad försöker du säga?

Att du inte har en aning om hur 1942 var när det kom ut.


signatur

etqw?

Medlem

Tänkte låna tråden och ställa en fråga!

Lider av både brist på tid och intresse/ork att sitta och spela, något som inte ens bf3 betan kunnat påverka haha*skumt nog, jag som precis sett fram emot det efter man fick testa alphan*

någon som vet när bf3 betan slutar? känns lite som man slösar tid på att just inte sitta uppe och spela när man har världens guldläge att testa ett sådant efterlängtad spel


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av weizenbier:

någon som vet när bf3 betan slutar?l

10 oktober.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar