Battlefield 3-beta i dag, AMD släpper drivrutiner

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Amphibious:

Köpte mitt BF3 på Origin igår då jag inte heller såg något om 25:e på hemsidean.
Pratade nyligen med EA support och fick detta svar.

Pervaj: I would request you to please wait for the beta key mail as you should recieve it any moment today. Meanwhile, we thank you for your continued patience.

Pervaj: I am very sorry as there is no such criteria however one thing has been confirmed for you that you will receive it any moment today.

Pervaj: I just confirmed it again that that it is being sent out presently so you are going to receive it any moment.

Pervaj: If there is anything else I am happy to assist you.

Pervaj: It is a pleasure assisting you

Intressant, jag har suttit i kö i 2 timmar men ska snart få snacka med kundtjänst. Får se vad dom säger till mig.

Jag avbokade från origin då han sa att 25/9 var sista dagen att boka för att få early access, jag kunde lika gärna skrika mig blå han gav sig inte. Falsk marknadsföring är vad det är och inte kunde han ge mig en nyckel för det hade han inte. Inte fan skall man behöva leta information på andra ställen än det man beställer ifrån?

Medlem
Skrivet av Gohan:

Köpte Moh endast för betan. Förbeställde BF3 så fort det gick att göra det. Men inte fan har jag fått någon beta-key...

Köpte mitt i Maj och reggade nästan direkt! Här sitter man utan ändå....snooopet!

Medlem

Filmen känns så himla CoD....

Medlem
Skrivet av ceb:

Någon mer som får felmeddelandet "There is a problem with your game's setup. Please reinstall your game."?? Installerat om spelet men får samma meddelande igen.

Jag har exakt samma problem men har inte lyckats lösa det..

Medlem

Jag har fått min kod. Men när jag loggar in på Origin och trycker på lös in produktkod så får jag endast upp ett blankt fönster. Vafan e detta!? Måste jag ladda ner skiten från piratebay bara för att Origin är buggit.

Medlem

Går betan ut på konsolerna också...?


signatur

The king stays king.

Medlem

Installera nya drivrutiner = fucka upp UltraMon. Nån som vet om det finns någon uppdaterad version/liknande program för att köra med två skärmar?

Medlem

Yay fick min kod vid 16.00 tiden och kört några rundor. Ser JÄVLIGT snyggt ut och riktigt roligt! Bra jobbat, Dice ^^

Medlem

Steam svarar på bönerna och ger MoH standard edition buyers BF3 early beta access :DD

Medlem

För er som har det svårt att hitta server, klicka på Quick match, funkar för mig i alla fall


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Nz
Medlem

Hepp,, ännu ingen nyckel. Även fast man köpte MoH på release dagen och såg sin lilla kod man fick med för regga en email / blalba för få "early access". Men tyvärr så är det ju EA games vi handlar med... Minns bara dålig dålig support av EA och sen BF2 aldrig köpt ett EA spel förutom MoH då... Och det ångrar man ju. Tyvärr så är ju där emot DiCE helt otrolig studio... Men EA <.< . Allt dom gör är stressar och förstör.
Känns som man står på en kant när det gäller om man ska inskaffa BF3 eller inte.. Förmodligen lär spelet vara så otroligt bra att man inte kan motstå även om det står EA på det... Men samtidigt är det starka ogillande känslan för EA i huvudet och snurrar runt .. Early access beta ännu en blåstning från EA .. suck bleh ,, hem o sova!
/longshot

Medlem
Skrivet av AntonH:

Går betan ut på konsolerna också...?

yepp, har suttit o lirat hela dagen. extremt kul.


signatur

God is dead

Medlem

Hej. fortfarande ingen nyckel även fast jag bokat på origin och chansen att prata med EA supporten är väldigt liten och väldigt många får bara svaret att man måste bo i USA. Så frågan är, har någon en pc nyckel över?

Medlem

nu står det öppen beta, men man måste fortfarande ha någon special access?

Medlem

Den drivrutinen funkade verkligen skit för mig. Har inte funkat bra sen 10.11 för mig. Jag är trött på AMD.


signatur

Black Flag Operations [SKURK]
The Kadeshi [THOR]

Medlem

Jag har en fråga som jag har ställt till en större sak på youtube kallad TheGunnshop om man bor i sverige får man vänta tills USA har gått över till torsdag eller får vi tag på den direkt vid middnatt?

Medlem

De där beta-drivrutinerna sabbade min dator rätt hårt... Skärmarna började flimmra okontrollerat, och fräs fler a ggr. Avinstallerade allt och installerade om icke-beta drivisar. Men flimret består... (extra extremt ingame) Och jag som precis fått installerat BF3-betan.... inte najs.. >.<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skriv svar