Hårdare tag mot pc-fusket i Modern Warfare 3

Robot
Hårdare tag mot pc-fusket i Modern Warfare 3

Infinity Ward dedikerar flera team med enda arbetsuppgift att hålla koll så inte fuskepidemin från Modern Warfare 2 återupprepas.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #infinity-ward


Medlem
Hårdare tag mot pc-fusket i Modern Warfare 3

Är dom allvarliga med detta och tar detta seriöst så, TUMMEN UPP.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Behövs det när steam har VAC?;)

Medlem

Gör pc versionen bättre optimerad än vad ni gjorde med MW2 så kan jag dra ner på mitt Cod hatande en smula..
Men hur som helst, det är helt rätt av dom att fokusera lite mer på anti-fusk fronten,


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Behövs det när steam har VAC?;)

Haha, den var bra!

Good one, hoppas det sätter "P", för de små fulingarna där ute.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Juel91:

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

Känns ganska ovärt att skriva så när du inte provat det


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

This.

Inaktiv

signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av Juel91:

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

Känns ganska ovärt att skriva så när du inte provat det

This.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av Juel91:

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

Känns ganska ovärt att skriva så när du inte provat det

Bror, CoD har varit samma skit sen CoD4, som var det sista "nyskapade" CoD-spelet i serien...

Har du spelat ett har du spelat alla...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Kanske därför som de säljer så bra? Man vet vad man får...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Keellan:
Skrivet av Redstar:

Behövs det när steam har VAC?;)

Haha, den var bra!

Kände att jag var tvungen att sätta en smiley, annars hade jag nog blivit hotad till livet;)

Medlem

MW3 ska ju ha dedikerade serverar och det betyder ju förhoppningsvis admins som håller koll på sina serverar och detta slår ju all form av "3rd party" anti-cheat både när det kommer till VAC och PB men också team ifrån utvecklarna som ska hålla koll på allt.

Medlem

"Call of Duty: Modern Warfare 3 släpps den åttonde november till pc, Xbox 360, Playstation 3 och Wii."
SAY wuuuut!?!?! till wii också!?!?!?! nu blommar löken!

Medlem

Kvittar väl, de har väl bara fokus på xBox som vanligt

Medlem

Trevligt, finns alldeles för många fuskare som går ostraffade på PC
Hårdare straff för dem med, bara för att våra svenska lagar daltar med kriminella ska man inte behöva tåla fuskande p12or online som inte ens klarar att spela CoD

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av Juel91:

Om spelet vore värt att spela så kanske folk skulle brytt sig.

Känns ganska ovärt att skriva så när du inte provat det

Bror, CoD har varit samma skit sen CoD4, som var det sista "nyskapade" CoD-spelet i serien...

Har du spelat ett har du spelat alla...

I såna fall är det riktigt bra skit. Aldrig haft något emot cod efter cod 4. Tycker det är trevliga spel man kan sitta hela nätter och fördriva tid med. Och vissa vardagar då man inte är upptagen med något. Själv tror jag mw3 kommer bli toppen.

Medlem
Skrivet av Haeken:

"Call of Duty: Modern Warfare 3 släpps den åttonde november till pc, Xbox 360, Playstation 3 och Wii."
SAY wuuuut!?!?! till wii också!?!?!?! nu blommar löken!

Black ops kom väl oxå till wii?

Sen som någon tidigare sa så gör väl dedi servers en hel del oxå. Känns inte som rapporteringsfunktionen i BO hjälpte speciellt mkt. Träffade samma fuskare vecka efter vecka..

Hade tänkt att skita i MW3, men jag har kommit fram nu när man spelat BF3 att i bland behöver man insta-action och då är COD rätt trevligt. BF3 är redan betalt och kommer nötas massor, men att vara lite brain dead skadar aldrig.

Medlem

"Jag kan inte gå in på detaljer. Men rent generellt är det så mycket mer vi stängt ner och gjort mindre åtkomligt än förut"

Jag förstår inte hur han kan lägga en positiv spin på ett sådant här uttalande. Det här är ju precis vad som har varit felet efter CoD4. Vi har dummat ner serien till lekisnivå och nu tar vi bort massa alternativ så att folk inte kan fuska, mkay? Yippeee, spelar ingen roll hur sunkigt spelet är bara folk inte fuskar.

De behöver eliminera fusket men inte genom att dumma ner skiten ännu mer. Men, skall sanningen fram så tror jag inte att jag är ensam om att tycka att CoD har blivit uttjatat och ganska tråkigt på senare tid. CoD4 är fortfarande det roligaste spelet i serien att dra igång för en match då och då men jag har till och med tappat smaken för det, på grund av de senare spelen i serien. Jag hoppas innerligt att de verkligen har gjort en stor förbättring men jag vågar inte hoppas på för mycket. Robert Bowling har sagt mycket fint innan release flera gånger tidigare. Det går knappast att hitta en PR-människa som ljuger sina kunder rakt upp i ansiktet lika mycket som honom. Möjligen Steve Jobs; "For the first time ever, video calling in a phone!"

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

"Jag kan inte gå in på detaljer. Men rent generellt är det så mycket mer vi stängt ner och gjort mindre åtkomligt än förut"

Jag förstår inte hur han kan lägga en positiv spin på ett sådant här uttalande. Det här är ju precis vad som har varit felet efter CoD4. Vi har dummat ner serien till lekisnivå och nu tar vi bort massa alternativ så att folk inte kan fuska, mkay? Yippeee, spelar ingen roll hur sunkigt spelet är bara folk inte fuskar.

De behöver eliminera fusket men inte genom att dumma ner skiten ännu mer. Men, skall sanningen fram så tror jag inte att jag är ensam om att tycka att CoD har blivit uttjatat och ganska tråkigt på senare tid. CoD4 är fortfarande det roligaste spelet i serien att dra igång för en match då och då men jag har till och med tappat smaken för det, på grund av de senare spelen i serien. Jag hoppas innerligt att de verkligen har gjort en stor förbättring men jag vågar inte hoppas på för mycket. Robert Bowling har sagt mycket fint innan release flera gånger tidigare. Det går knappast att hitta en PR-människa som ljuger sina kunder rakt upp i ansiktet lika mycket som honom. Möjligen Steve Jobs; "For the first time ever, video calling in a phone!"

+1


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

ska vi trolla lite med vem bryr sig BF3 är snart här ^^

Medlem

Det tror jag på när jag ser det.

Medlem

Bra intervju där på Gamespy. Som många påpekat här så får man ju tro på det när man ser det, alla minns vi ju hur mycket Mr Bowling slog på stora trumman inför MW2 och påstod att "tack vare VAC skulle fusket elimineras helt". Vi såg ju hur det blev med den saken.

Men det finns mycket positivt att utläsa i vad han säger i intervjun.
- Att MW3 kommer ha både matchmaking/partysystem OCH server browser med äkta dedikerade hemmaservrar för PC-folket.
- MW3 kommer ha enormt mycket bättre förutsättningar för tävlingsspelande, exempelvis theatre mode.
- Det ser ljust ut för mod tools på PC för MW3.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Fuskar lika mycket på Bad Company 2..in på nätterna och där sätter folk auto HS med sniper + wh. Så vi kan konstatera att det fuskas i alla spel.. robin hood!

Medlem

nu försvinner väl console också! :[

Medlem

Bästa sättat att stoppa cheters till MW3 är att INTE släppa MW3.. börjar bli lite trött påCod yran. Brast efter 4


signatur

mm

Medlem

Det är dags att ta tag i nu?? För jävla sent säger jag, klåpare!

Medlem

Dedicated servers med admins som faktiskt kan banna på plats?

12
Skriv svar