Mer Gran Turismo 5 på intågande

Robot
Mer Gran Turismo 5 på intågande

Spec 2.0-uppdateringen släpps i oktober – nytt DLC följer därpå, avslöjar Gran Turismo-hjälten Kazunori Yamauchi.

#gran-turismo-5


Avstängd
Mer Gran Turismo 5 på intågande

Härligt! Kommer nog aldrig att sälja GT5 när de håller på o uppdaterar med en massa skoj hela tiden

Medlem

Det jag sett av DLC på Shift och andra racingspel så tar dom ju betalt typ halva spelet en gång till för lite extra kraffs.

Aldrig varit värt så långt i alla fall.

Men gratis gillas ju alltid ifall något sådant.

Medlem

Ett sjukt värt spel att köpa!

Medlem

Mer Oplar kom igen!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Det finns ingen sida med lite info om vad "Spec 2" och DLC't kommer att innehålla?

Även inofficiellt skvaller är intressant då jag älskar spelet men tröttnat fullständigt på innehållet.

Medlem
Skrivet av abominable:

Det finns ingen sida med lite info om vad "Spec 2" och DLC't kommer att innehålla?

Även inofficiellt skvaller är intressant då jag älskar spelet men tröttnat fullständigt på innehållet.

Du kan alltid kolla in på http://www.gtplanet.net/ då och då, för om det läcks något DLC't eller updaten så finns det på deras nyhetssida snarast

Iaf.
Jag vill se Spa i DLC't!

Medlem

Ser verkligen fram emot nytt innehåll i GT5.
Men det jag verkligen hoppas på är mer realistiska tävlingar och evenemang.
Börjar vara less på det "challengemode" som kallas GTLife. För det är inget annat än en rad utmaningar som klaras av en efter en.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har inte ens brytt mig om att skaffa mig en PS3:a ännu... och lär väl inte hända heller då GT5 blev en sådan besvikelse.

Blir jag sugen så får jag ta fram PS2:an från förrådet och spela GT4.

Medlem

Jag vill se headtracking på fler ställen i spelet. och så vill jag ha riktiga rallyevents som faktiskt känns rally.
och så vill jag kunna köpa alla bilar hela tiden.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Vad är DLC? Hoppas på fler bilar iaf..

Medlem
Skrivet av Krooken:

Vad är DLC? Hoppas på fler bilar iaf..

DLC= Downloadable Content, dvs nedladdningsbart innehåll till spelet.


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

För lite för sent.... Hade de dlc:at i takt med forza så kanske de fått behålla den del av userbasen som är för fattig för att skaffa en 360.
Men på plussidan , ÄNTLIGEN är GT5 ur BETA!!!

Medlem

Lite fler banor hade inte varit fel, att nöta die Grüne Hölle börjar bli lite tråkigt nu.
Självklart så hade nya premiumbilar inte varit så dumt (Lamborghini Aventador någon? )


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

kommer det vara fler premium bilar nu i och med den nya patchen då eller? eller bara massa bug fix?

1
Skriv svar