L.A. Noire får ultimat pc-utgåva

Robot
L.A. Noire får ultimat pc-utgåva

L.A. Noire: The Complete Edition inkluderar alla fem hittills släppta DLC-paket – men fixar din pc systemkraven?

#la-noire, #rockstar


Medlem
L.A. Noire får ultimat pc-utgåva

Me gusta...

Medlem

Det som kom till konsollerna var alltså "incomplete edition"?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Bara jag som tycker att det är sjukt höga rekommenderade systemkrav? Minimum var rimligt.

Medlem

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Det betyder "jag gillar" på spanska. Pojkar, 12 år, som spenderar för mycket tid vid datorn verkar tycka detta är otroligt underhållande av någon anledning.
http://knowyourmeme.com/memes/me-gusta

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av v1lle3:

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Det betyder "jag gillar" på spanska. Pojkar, 12 år, som spenderar för mycket tid vid datorn verkar tycka detta är otroligt underhållande av någon anledning.

umad?


signatur

Imperator

Medlem

Kan bli ett köp, så många spel och så lite pengar..

Medlem

I sann Rockstar anda så kommer detta spel väl bugga sönder på 99% utav alla datorer ute i världen, förutom en liten klick som har samma sorts dator som programmerarna använde.
Och för att sammanfatta, suck me Rockstar, för att ni tvingar oss konsolspelare att köpa en massa DLCs, när dom sen skickas ut gratis till PC. Skulle iofs aldrig få för mig att köpa till ett sådant skitspel, men ändå!

Medlem
Skrivet av Reize:

umad?


signatur
Inaktiv

Yippe! Världen berikas med ännu en sunkig konsol->pc port.

Medlem

Hopp då äre väl bara att klocka ner processorn under default clock! NEJ o NEJ o NEJ!

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av v1lle3:

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Det betyder "jag gillar" på spanska. Pojkar, 12 år, som spenderar för mycket tid vid datorn verkar tycka detta är otroligt underhållande av någon anledning.

Så enligt dig, om man skriver ett väldigt känt internet meme så är man en pojke på 12?

Logic, there is none.

Medlem
Skrivet av Purjoo:

Yippe! Världen berikas med ännu en sunkig konsol->pc port.

Det vet vi inte.

Skrivet av Svanberg:
Skrivet av v1lle3:

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Det betyder "jag gillar" på spanska. Pojkar, 12 år, som spenderar för mycket tid vid datorn verkar tycka detta är otroligt underhållande av någon anledning.

Tack för svar!
Jag gillar inte heller när folk skriver så, men vad kan jag göra åt det?

Medlem

Smart att släppa samma dag som Skyrim?

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av v1lle3:

Som jag fattar det får man alltså inte ha mer än 8GB RAM och inte högre CPU-klock än 3,2GHz osv

Skämt åsido, inkluderar standardutgåvan till PC dessa saker eller handlar det om en dyrare version?

Skrivet av Swedishguy32:

Me gusta...

Vad betyder det? Jag har sett många skriva så, men fattar ingenting.

Det betyder "jag gillar" på spanska. Pojkar, 12 år, som spenderar för mycket tid vid datorn verkar tycka detta är otroligt underhållande av någon anledning.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Rockstars strategi för PC-spel verkar lika genomtänkt som deras lanserings datum.

Medlem

Men satan, varför ska det släppas samtidigt som Skyrim?
Aja, det kan väl vara bra med miljöombyte^^


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

En kille skriver Me Gusta och en annan frågar vad det betyder..sen räcker det. Me Gusta FZ y L.A. Noire

Spelar väll inte så stor roll om det är en konsollport på ett sådant spel?
Så länge det flyter hyfsat & inte krashar de första två minutrarna...

Medlem

Haha, asgarv på den.

Spelet tar upp sjukt mycket plats på hårddisken, men det är det kanske värt?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra. Detta gör mig positivt inställd till ett inköp.

Medlem

Om dom gör en GTA IV -> PC repris så ska jag bajsa i deras brevlådor.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Om dom gör en GTA IV -> PC repris så ska jag bajsa i deras brevlådor.

Jag följer med dig.

Medlem

Åh det här ser jag fram emot! Minns när jag fick reda på att spelet inte skulle släppas till PC (typ en månad innan konsolreleasen)... Tur att min dator har en DVD-läsare, PUH!

Inaktiv

Dual Core 2.2 GHz till Quad Core 3.2 GHz? Vad menar dom med det? Det kräver mer om du har en quad core? Grafikkort 8600GT till GTX 580? Är det bara hårdvara mellan dessa som funkar eller vad? Dom känns väldigt skumma dom här kraven.

Medlem

Är ni dumma på riktigt eller? Det är en fingervisning. Givetvis funkar det med andra processorer också.

Sluta spela som om ni är helt tomma i äpplet där uppe.


signatur

AYY LMAO

12
Skriv svar