Kvällslöpning

Medlem
Kvällslöpning

Ett underbart kvällspass i spåret. Testade nya lång-tightsen och nya kompressionströjan. Helsvart kommer jag frustandes i löparspåret... hehe, tur att man inte möter mer än någon enstaka cyklist, det måste både låta och verka konstigt

[http://runkeeper.com/user/manuelek/activity/54149160]

Här får ni en liten inblick i hur det kan se ut. Jag hade som målsättning att gå ut hårt och jag ser ut att ha hållit tempot genom hela turen. Jepp, det är en superkort tur men jag måste vara rädd om mina benhinnor (som jag tyvärr har känningar i). Kort, hårt och svettigt. Det låter som jag det

#blogg

Medlem
Kvällslöpning

Du glömde nog ryggsäcken så du kan ha en massa betong för viktiga fototillfällen.

Medlem

Lång-tightsen är en sak vi inte vill ha bilder på.

Medlem

haha.. va fan! De är ju snygga När de hänger på galgen i alla fall, på mig är de kanske inte lika sexiga Men det låter jag betraktaren avgöra... ska i alla fall inte plåga er med bilder på det!

Ryggsäck när man springer snabb-pass... neeeeej!

Bra runda det det där, men blir det inte trafikstockning i löpspåret?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ger du dig ut 22.30 så är du ensam!

Så han vågar sig ut på natten. är inte Göteborg en riktigt farlig stad som Falu borna säger att den är?.

Ser förövrigt ut att vara en rund och trevlig sträcka du kör


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kan inte uttala mig om Göteborg, bor ju i Malmö

Fel "brorsa"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
1
Skriv svar