BF3 Open beta nu tillgänglig på PC

Medlem
BF3 Open beta nu tillgänglig på PC

Installera Origin om ni inte redan har gjort det
spelet finns under gratisspel

Medlem

Lira det igår... Men det finns bara en bana å den tröttnar man jävligt snabbt på... Var less efter 2 matcher. Måste dock framhäva att det var mycket bättre på PS3 än PC faktiskt.

Efter betan är jag faktiskt osäker på om jag köper det eller ej... Tyckte det var exakt som Bad Company (fast snyggare såklart). Jag är en person som hellre spelar bra och nya spel än snygga och "re-makes".... Även fast BC2 är ett av de bästa spelen på länge - men känns onödigt för min del att ha bägge.

Medlem

Origin verkar överbelastat
Nyss kunde jag kolla runt i store på de spel som säljs, men nu är det helt tomt.
Det står också att chatten är disablead.
Jag kan inte komma in på webbsidan heller. Varför är jag inte förvånad?

Testpilot

Fattade att betan krashat de hela då jag tidigare idag försökte boka spelet och den vägrade ta min betalning

Medlem

För er som har tröttnat på Metro och vill spela lite Caspian och inte har någon kod så finns det ett kryphål. Fungerar faktiskt då jag nyss spelat med den metoden och tänkte göra andra lite lyckliga. Hittade tipset på internet, men det är lite svårt att komma in då alla servrar är i stort sett fulla.

Se till att använda Google Chrome som standardwebläsare. Starta spelet och välj serverfilter. Anslut till en server, men skriv inte in koden. Gör så här när frågan om kod kommer upp:
Tryck snabbkommandot: SHIFT + CTRL + J
Klistra in denna textrad (kortkommandot CTRL + V):

launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

Tryck på ENTER.

Tryck på SUBMIT utan att skriva in en kod.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Allt som har med betan att göra diskuteras här. Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar