Se första trailern från Syndicate

Robot
Se första trailern från Syndicate

Den första filmen från Starbreeze Studios inkarnation av 90-talsklassikern bjuder på action, story och en remix av origalmusiken.

#nyhetstips, #syndicate, #starbreeze-studios


Inaktiv
Se första trailern från Syndicate

inb4 Deus Ex

ot: Ser bättre ut än Deus ex : D

Medlem

Jahapp, ser ut som en helt vanlig shooter med lite extra flashiga grejer. Hade förväntat mig att det skulle vara lite rollspel också.

Inaktiv

Det blir skitbra! Det finns säkert nån djupare del i det hela om man letar lite..


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

För actionbetonat för min smak...
Hoppas dom tonar ner det i spelet.
Deus Ex: Human Revolution hade en bra blandning.


signatur

Have a good time!

Medlem

Suck... trailer bekräftade typ det värsta scenariot jag hade i tankarna när jag hörde att det skulle bli ett FPS.

Borde ingen informera Starbreeze om att "företagen" i framtiden har en hel hög med agenter med bevarar företagens intressen världen om? Inte bara EN. Gillar absolut inte vad de har gjort med serien och trailern är det inte minsta imponerande när man tröttnat på FPS genre för länge sedan, även om det innehåller spår av RPG element.

p.s Eh, varför togs mitt första inlägg bort?

Inaktiv

Höll nästan på att glömma:

inb4 FZ standardgnäll i 5sidor.

Jag blev faktiskt imponerad av trailern. Vi måste lita på våra svenska kollegor ;)!

Medlem
Skrivet av bleak:

Höll nästan på att glömma:

inb4 FZ standardgnäll i 5sidor.

Jag blev faktiskt imponerad av trailern. Vi måste lita på våra svenska kollegor ;)!

Hur är den imponerande? klippningen? musiken? Innehållet? Innehållet för mig ser nästan identiskt ut till senaste Deus EX minus RPG element. Jag tänker direkt på Darkness när jag ser trailern, med alla avrättningar nära håll, som blev väldigt segt... snabbt.

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av bleak:

Höll nästan på att glömma: inb4 FZ standardgnäll i 5sidor. Jag blev faktiskt imponerad av trailern. Vi måste lita på våra svenska kollegor ;)!

Hur är den imponerande? klippningen? musiken? Innehållet? Innehållet för mig ser nästan identiskt ut till senaste Deus EX minus RPG element. Jag tänker direkt på Darkness när jag ser trailern, med alla avrättningar nära håll, som blev väldigt segt... snabbt.

Tyckte bara det såg ut som Deus Ex med bättre flyt, grafik miljö osv. Ok rpgelementen syntes knappt, men jag vill inte gnälla föränn jag sett dem demonstrera spelet mer utförligt.

Känns så löjligt att nedvärdera spelet direkt innan vi fått mer information åtminstone.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av bleak:

Höll nästan på att glömma: inb4 FZ standardgnäll i 5sidor. Jag blev faktiskt imponerad av trailern. Vi måste lita på våra svenska kollegor ;)!

Hur är den imponerande? klippningen? musiken? Innehållet? Innehållet för mig ser nästan identiskt ut till senaste Deus EX minus RPG element. Jag tänker direkt på Darkness när jag ser trailern, med alla avrättningar nära håll, som blev väldigt segt... snabbt.

Tyckte bara det såg ut som Deus Ex med bättre flyt, grafik miljö osv. Ok rpgelementen syntes knappt, men jag vill inte gnälla föränn jag sett dem demonstrera spelet mer utförligt.

Känns så löjligt att nedvärdera spelet direkt innan vi fått mer information åtminstone.

Som sagt, förstår fortfarande inte vad du blev så imponerad utav. Men jag är dock besviken av vad de har gjort med IP:et, så jag är väl inte deras målgrupp längre så kanske inte är meningen att jag ska se det som du ser.

Medlem

Härlig trailer = )

Medlem

sjukt pepp efter denna trailer. starbreeze levererar som vanligt


signatur

God is dead

Medlem

Tyckte alltid att det såg okej ut och hade en neutral syn på detta spel, nu är det lite smått på plussidan.

Vill se om det finns mer till spelet än vad man såg i trailern men hursomhelst så är jag iaf mer intresserad nu.

Medlem

Riktgt cool trailer, men musiken föll mig inte i smaken.

Medlem

Det här fick ju spelet att se skitbra ut!
Vore fränt om Activision fanns som företag att slåss mot xD Skulle ta ner dom på sina knän


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fy fan vad sunkigt, den här trailern gör ju inget annat än att styrka de negativa åsikterna man tidigare hade om spelet. De bevisade ju precis att spelet är 100% hjärndöd action.

Och ni som klagar på att folk uttrycker sina åsikter om spel innan de släppts kanske borde ta och lära sig vad en trailer innebär...

Medlem

Ajaj, ser precis ut som alla andra tråkiga FPSer, inget nytt här inte. Det hade varit bättre om de bara gjort en snygg remake på det gamla med top-view RTS istället. Här är det vanliga klassiska fyrkantiga grå (mer eller mindre) korridorerna och springa omkring och panga. Dessutom är ju inte grafiken något som imponerar för den delen heller.

Det kanske är jättebra men så som det ser ut i trailern så är jag besviken


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Över huvud taget så måste FPS vara den absolut mest överskattade genren. Den har i princip ingen utveckling alls ändå blir varenda FPS med någon som helst budget hyllat till skyarna av spelsidor såsom FZ. Det är väl tyvärr så när budget och marknadsföringsbudget går hand i hand, och marknadsföringen främst sker på spelsidor. Detta trots att man i många fall inte kan skilja på spelen åt ens man ser bilder på dem.

Medlem

Alltid grymt med cyberpunk

Medlem
Skrivet av Paladia:

Över huvud taget så måste FPS vara den absolut mest överskattade genren. Den har i princip ingen utveckling alls ändå blir varenda FPS med någon som helst budget hyllat till skyarna av spelsidor såsom FZ. Det är väl tyvärr så när budget och marknadsföringsbudget går hand i hand, och marknadsföringen främst sker på spelsidor. Detta trots att man i många fall inte kan skilja på spelen åt ens man ser bilder på dem.

Alla genrer kan nog vara lika överskattade. Anledningen till att det spammas ut FPSer nu är väl bara för att de säljer så bra för tillfället.

Medlem

Redan förhandsbokad

Medlem
Skrivet av kaealy:

Suck... trailer bekräftade typ det värsta scenariot jag hade i tankarna när jag hörde att det skulle bli ett FPS.

Borde ingen informera Starbreeze om att "företagen" i framtiden har en hel hög med agenter med bevarar företagens intressen världen om? Inte bara EN. Gillar absolut inte vad de har gjort med serien och trailern är det inte minsta imponerande när man tröttnat på FPS genre för länge sedan, även om det innehåller spår av RPG element.

p.s Eh, varför togs mitt första inlägg bort?

vet inte om du missat detaljen om att det är 4 player co-op i det så jo det är fler agenter än bara 1.


signatur

God is dead

Medlem

Gamers, bunch of whiny little bitches.


signatur

---
Boo!

Medlem

Ser fram emot coop

Skrivet av Phosphor:

Gamers, bunch of whiny little bitches.

Eller så sväljer man inte precis vadsomhelst.

Medlem

Grym trailer! Musiken var klockren
Fear möter Deus Ex?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ännu ett Deus Ex spel är ju aldrig fel ett test på det här blir det.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av Phosphor:

Gamers, bunch of whiny little bitches.

Eller så sväljer man inte precis vadsomhelst.

Ingen tvingar dig att svälja, whiner.


signatur

---
Boo!

Medlem

någon som vet var man kan få tag på låten?

OML
Medlem

ser grymt ut!

12
Skriv svar