Lord of the Rings Online har expanderat

Robot
Lord of the Rings Online har expanderat

Rise of Isengard-tillägget låter dig uppleva händelserna kring The Two Towers.

#the-lord-of-the-rings-online, #the-lord-of-the-rings-online-rise-of-isengard, #turbine-entertainment


Medlem
Lord of the Rings Online har expanderat

The Two Thrones? Oj, den boken måste jag ha missat.

Redaktör

En persisk prins ställde till oreda bland hjärncellerna.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

En persisk prins ställde till oreda bland hjärncellerna.

Hahaha, det är inte lätt alla gånger!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Kör för fullt just nu, lite jobbigt att bf betan krockar imorgon.

Medlem

Kanske om 10 år så släpper dom äntligen Minas Tirith

Medlem

Ser riktigt bra ut, man blir bra sugen på att börja spela igen. Men det blir nog The Secret World för min del, Battlefield 3 fram tills dess


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har bara levelat drygt 2 levels i det nya området, men allt är välgjort såhär långt. Speciellt den centrala biten med "huvudstaden" där man får känslan av att det skulle kunna se ut som om den fanns på riktigt. Finns t.o.m. barn med vilket man inte ser i resten av spelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har hunnit med 5lvls nu, gillar det starkt! Dom har verkligen satt arbete på atmosfären o landskapen!
Hoppas endgame håller samma kvalité

Medlem

Skogen där Tom Bombadil bor var riktigt mysig kommer jag ihåg men läskig eftersom det var lätt att gå vilse. Spelet var roligt i början men vid lvl 30-40 så tyckte jag att allt handlade om att döda 40 vargar och få en titel.

Medlem

Titta gärna in hos oss på http://friskyttarna.eu/ om ni är sugna på att pröva på detta spel. Vi är ett prestiglöst och trevligt kinship med god stämning. Vi har även sektioner för Rift och kommande Guild Wars 2.

1
Skriv svar