Se första trailern från Syndicate

Medlem
Skrivet av Zero303:

någon som vet var man kan få tag på låten?

Stod att man kan ladda hem den gratis om man går in på hans facebook! Verkar dock vara en liten lögn?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Musiken var ju hur grym som helst.. typ direkt rippad från första spelet
Ni som tycker det är "för" actionbetonat kan ju inte ha spelat föregångarna, detta är en Action-serie, även om det ingick lite planering i kaoset så var det ju pang och spräng hela tiden.

Medhåll på det där om en enda agent, men de kanske har placerat tiden i spelet något före de opersonliga cyberkropparna.

Medlem

Fyfan va sunkigt det såg ut, inte ens om det varit ett annat random fps hade det där lockat och att det nu dessutom är det enda syndicate vi kommer se är ju bara ytterligare salt i såren. Men tror knappast vi ska skylla på starbreeze för att det är ett FPS.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Wow. Är nästan helt neutral kring det här spelet, men efter den trailern kan jag bara tänka på likheterna till Deus Ex. Allt från miljöer, symboler, vapen, scener och kläder. Nästan löjligt. Tror inte det är kopierat, antagligen har de haft liknande ideer då det gäller samma typ av setting, Men herregud.

Medlem

Ah grymt det är Starbreeze....
Ah sweet det är cyberpunk...
Ah coolt det är fps med rpg element....
Ah fuck det släpps på konsol

Medlem

Om vi lägger allt som handlar om originalet kan vi nog alla konstatera följande: THATS ONE HELL OF A TRAILER!


signatur

Imperator

Medlem

Ser hisnande bra ut. Verklig organisk känsla i alla miljöer.

Jämfört med skräp som Rage och annat som bara har målade kulisser och nästan inget modellerat.

Vill ha....

Medlem

Är ett stort fan av orginalet (har Amigaboxen på bokhyllan), men tyckte detta såg bra ut. Påminde mig om FEAR med närstriderna och att man såg egna kroppen.

Ett garanterat köp, frågan är snarare om man ska köpa det direkt eller vänta tills priset sjunker lite.

Medlem

Angående likheterna med DX:HR: Tjejen vid slutet (när box-arten visas) är helt sjukt lik Fedorova från Human Revolution! Rustningen, frisyren, de två maskinpistolerna.. Good god...


signatur

Imperator

Medlem

Nice musik val och blev hyfsat imponerad av trailern Såg jävligt nice ut att glida lite, skjuta med pistolen och köra lite takedowns. Ser fram emot ett demo till Ps3 om de släpper något.

Medlem

Cool trailer och spelet ser riktigt skönt ut, MEN det är f-n inte Syndicate.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Zero303:

någon som vet var man kan få tag på låten?

Stod att man kan ladda hem den gratis om man går in på hans facebook! Verkar dock vara en liten lögn?

Låten går att få tag på på deras Facebook-sida, men man måste gilla sidan först.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av Phosphor:

Gamers, bunch of whiny little bitches.

Eller så sväljer man inte precis vadsomhelst.

Ingen tvingar dig att svälja, whiner.

Ehm.. jag tror inte riktigt du uttryckte dig så bra. Just nu är det dessutom du som whinar, om att andra whinar. Ingen tvingar dig att läsa vad andra tycker.

Testpilot

Minns knappt orginalet men det var kul och att de då återupplivar en gammal klassiker har jag inget emot.

Ser bra ut i trailern så jag ser fram emot ytterligare ett cyberpunk spel , att klaga på att det är för likt Deus Ex är som att klaga på 2a världskriget spel att det finns tyskar i dem

Skrivet av Harakiri:

Minns knappt orginalet men det var kul och att de då återupplivar en gammal klassiker har jag inget emot.

Ser bra ut i trailern så jag ser fram emot ytterligare ett cyberpunk spel , att klaga på att det är för likt Deus Ex är som att klaga på 2a världskriget spel att det finns tyskar i dem

Vad fan är det för logik?

Cyberpunk kan tolkas på massa olika sätt. Och varken Deus Ex eller Syndicate tycks ha tagit mycket inspiration från sina föregångare när det kommer till design. Däremot är dom sjukt lika varandra. Jag säger inte att det handlar om ren stöld ifrån Starbreeze håll, antagligen är det bara en slump. Men det är lite mycket likheter i min åsikt.

Testpilot
Skrivet av TheWhaleHunter:
Skrivet av Harakiri:

Minns knappt orginalet men det var kul och att de då återupplivar en gammal klassiker har jag inget emot.

Ser bra ut i trailern så jag ser fram emot ytterligare ett cyberpunk spel , att klaga på att det är för likt Deus Ex är som att klaga på 2a världskriget spel att det finns tyskar i dem

Vad fan är det för logik?

Cyberpunk kan tolkas på massa olika sätt. Och varken Deus Ex eller Syndicate tycks ha tagit mycket inspiration från sina föregångare när det kommer till design. Däremot är dom sjukt lika varandra. Jag säger inte att det handlar om ren stöld ifrån Starbreeze håll, antagligen är det bara en slump. Men det är lite mycket likheter i min åsikt.

Vad jag försökte framhäva är att om man gör ett cyberpunk lir så kommer man ofelbart fram till saker som kommer vara väldigt likadana precis som i spel som handlar om 2a världskriget.
För min egen del har jag absolut inget mot ytterligare ett coolt cyberpunk lir som onekligen ser bra ut , mer slutsatser än så tänker jag inte dra innan mer info , filmer , förhandstittar och annat uppdagas.

Skrivet av Harakiri:
Skrivet av TheWhaleHunter:
Skrivet av Harakiri:

Minns knappt orginalet men det var kul och att de då återupplivar en gammal klassiker har jag inget emot.

Ser bra ut i trailern så jag ser fram emot ytterligare ett cyberpunk spel , att klaga på att det är för likt Deus Ex är som att klaga på 2a världskriget spel att det finns tyskar i dem

Vad fan är det för logik?

Cyberpunk kan tolkas på massa olika sätt. Och varken Deus Ex eller Syndicate tycks ha tagit mycket inspiration från sina föregångare när det kommer till design. Däremot är dom sjukt lika varandra. Jag säger inte att det handlar om ren stöld ifrån Starbreeze håll, antagligen är det bara en slump. Men det är lite mycket likheter i min åsikt.

Vad jag försökte framhäva är att om man gör ett cyberpunk lir så kommer man ofelbart fram till saker som kommer vara väldigt likadana precis som i spel som handlar om 2a världskriget.
För min egen del har jag absolut inget mot ytterligare ett coolt cyberpunk lir som onekligen ser bra ut , mer slutsatser än så tänker jag inte dra innan mer info , filmer , förhandstittar och annat uppdagas.

Och jag menar att så inte är fallet. Andra världskriget har redan hänt, vi vet redan massor av fakta kring kriget. Klart vi får spel med samma saker i. Cyberpunk finns inte på riktigt, det är inte en händelse eller platts. Alltså kan vi göra nästan vad vi vill med konceptet cyberpunk. Samma sak med fantasy, fantasy måste inte vara Tolkien kopior även om de flesta fantasy spel/filmer tenderar att vara det. Det är faktiskt speciellt konstigt när det blir så här med cyberpunk då det inte är ett direkt överanvänt koncept så så mycket klichéer bör inte ha fastnat hos folk.

Medlem

Vet inte vad som hände med alla inlägg som var här innan men jag får väl kopiera in det jag skrev då, bara för att
"Fy faaaaaaaaan va ledsen jag blir... Först Fallout, nu detta Kan spelföretagen snälla sluta våldta älskade spel/spelserier för egen gynning. Gör en spin off eller ett eget spel istället och låt någon som faktiskt vill göra ett en riktig uppföljare göra det. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!"

12
Skriv svar