Tvinga fienden till självmord i Syndicate

Robot
Tvinga fienden till självmord i Syndicate

Ny information om Starbreeze storspel har hittat ut på nätet – FZ sammanställer lista!

#syndicate, #starbreeze


Medlem
Tvinga fienden till självmord i Syndicate
Medlem

På vilket sätt är det här spelet likt föregångaren förutom att man känner igen varumärket?

Medlem
Skrivet av nirre:

http://www.youtube.com/watch?v=p4cKYgIF45I announce trailer syndicate

såg nu att fz redan lagt upp den. my bad.

Nirre:
Lugnt! Men bra tänkt, jag lade in Syndicate-trailern även i denna nyheten ifall någon lyckats missa den tidigare under dagen.

Medlem

Har ingen aning om hur föregångaren var då jag aldrig spelat den men annars verkar spelet rättså intressant ändå.

Medlem

"På vilket sätt är det här spelet likt föregångaren förutom att man känner igen varumärket?"

På inget vis alls Du vet, FPS är poppis nu och därför anpassas marknaden efter det "behovet". Sad but true!

I övrigt ser väll spelet i sig lite småintressant ut, Starbreeze lyckades ju väldigt bra med första riddick spelen så dem kan nog lyckas med det här också.

Medlem

Tvivlar riktigt starkt på detta spel, har ingen längtan alls till det. Kanske hyr det förr eller senare.

Skägg.
10 Chambers

Första spelet var, för mig, att uppgradera dina enheter och utföra olika sorters uppdrag. Ser ut att bli så även här så jag har väldigt svårt att räkna ut spelet innan speltid.


signatur
MFZ
Medlem

ser ut som en dussinshooter faktiskt.
personligen hade jag gillat en uppdaterad version av originalkonceptet, RTS med lite rpg-influenser.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Låter som E.Y.E. men större o bättre

Medlem

Dubstep passade in otroligt bra på trailern!

Medlem

Fan vad alla klagar, spelet ser ju fantastiskt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Fan vad alla klagar, spelet ser ju fantastiskt ut

Håller helt med!

Medlem

varför ska folk försöka sälja spel genom att använda namn på gamla titlar? Ser riktigt kul ut imo, men tack vare namnet så kommer spelet bli hatat :/

Medlem

Såg riktigt läckert ut!

Medlem

Spelade föregångaren när det begav sig, sjukt taggad på denna uppföljaren, kan bli hur bra som helst.

Jag har funderat på varför det höjs så många negativa röster.

Större delen av dagens gamers var ju inte ens födda. Dvs det måste enbart vara gamla skäggiga artros-drabbade farbröder i min generation som hatar faktumet att deras reaktionsförmåga och perceptionsnivå sjunkit till den grad där de inte kan hantera ett spel ur FPS synvinkel ens med en svårighetsgrad för en åtta-åring. Men det är ju många som på ålderns höst sitter och blickar tillbax och drömmer om sin ungdoms dagar, och vi vet ju alla att det var ju ALLTID bättre förr! .. eller?

sant eller falskt?

mkt hej.

Medlem

"Detta kan också användas till att "hacka" fiender och manipulera dem att ta livet av sig själva eller gå över till din sida för en kort stund. "

För en kort stund, jag vill minnas att de var ens egna agenter efter att man "övertalat" dom, inte att de bara var det för en stund. Väntar fortfarande på något som får mig att tänka Syndicate verkar som det inte kommer ske.

Skrivet av dawah:

På vilket sätt är det här spelet likt föregångaren förutom att man känner igen varumärket?

På inget sätt, detta är bara ett sätt att få oss som gillar Syndicate att bli intresserade av spelet. För egen del är jag mer intresserad av att det är Starbreeze som ligger bakom det än att det skulle röra sig om ett Syndicate spel för det har jag inte sett några som helst tecken på mer än i när det utspelar sig och miljön.

Skrivet av Lithos:

Spelade föregångaren när det begav sig, sjukt taggad på denna uppföljaren, kan bli hur bra som helst.

Jag har funderat på varför det höjs så många negativa röster.

Större delen av dagens gamers var ju inte ens födda. Dvs det måste enbart vara gamla skäggiga artros-drabbade farbröder i min generation som hatar faktumet att deras reaktionsförmåga och perceptionsnivå sjunkit till den grad där de inte kan hantera ett spel ur FPS synvinkel ens med en svårighetsgrad för en åtta-åring. Men det är ju många som på ålderns höst sitter och blickar tillbax och drömmer om sin ungdoms dagar, och vi vet ju alla att det var ju ALLTID bättre förr! .. eller?

sant eller falskt?

mkt hej.

Jag spelade spelet när det kom och jag kan lova dig att jag inte har några som helt problem med snabba FPS. Om jag utgår från mig själv så saknar jag något som får mig att tänka Syndicate, kan hända den färdiga produkten kommer ändra min åsikt om detta men i nuläget är det som vilket annat FPS och har mer gemensamt med Deus Ex : HR än med Syndicate.

Inaktiv

Man bytte vy efter GTA1 & 2 till 3rd person. Blev rätt bra till slut eller hur?
FPS blir nog inget problem...


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Nigel:

Man bytte vy efter GTA1 & 2 till 3rd person. Blev rätt bra till slut eller hur?
FPS blir nog inget problem...

Samma spel sätt i annan vy med Gta, jämfört med RTS --> FPS i detta fall.
Om du inte förstår skillnaden så tänk warcraft3 och wow.
Bygger på samma lore men är två helt olika typer av spel.

Inaktiv

Musik och ljud låter bra men jag saknar den cyniska stämningen från föregångarna.
Det plus att "miles kilo" är ett riktigt douchebag-namn.

Medlem
Skrivet av Nigel:

Man bytte vy efter GTA1 & 2 till 3rd person. Blev rätt bra till slut eller hur?
FPS blir nog inget problem...

Inte riktigt. I original Syndicate släpptes man rakt ner i en stad (eller karta om du så vill) med fyra gubbar som man på ett strategiskt sätt skulle lösa olika delmål. Typ mörda någon. Spränga något. Eskortera någon/något etc

För att göra det första Syndicate till ett FPS skulle kräva att man för varje ny bana släpps ner i en öppen del av en stad där du är fri att lösa ett eller flera mål på ditt sätt. DET skulle vara att göra original-Syndicate till FPS. Men av trailern och annat att döma verkar det inte vara så de har tänkt. Synd...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

För att göra det första Syndicate till ett FPS skulle kräva att man för varje ny bana släpps ner i en öppen del av en stad där du är fri att lösa ett eller flera mål på ditt sätt. DET skulle vara att göra original-Syndicate till FPS. Men av trailern och annat att döma verkar det inte vara så de har tänkt. Synd...

Precis, en väldigt öppen värld men det lär vi knappast få här. Du summerar ganska bra vad jag skulle vilja se i ett FPS som bygger på Syndicate. Det tråkiga är att dagens spel måste leda en i handen, man är inte fri att göra som man vill och detta är något som var betydligt mycket bättre förr.

OT:
Hade mer än gärna sett Syndicate i första person men då ska det också vara Syndicate, inte någon Deus Ex : HR klon (som det verkar bli i det här fallet).

Inaktiv
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Nigel:

Man bytte vy efter GTA1 & 2 till 3rd person. Blev rätt bra till slut eller hur?
FPS blir nog inget problem...

Samma spel sätt i annan vy med Gta, jämfört med RTS --> FPS i detta fall.
Om du inte förstår skillnaden så tänk warcraft3 och wow.
Bygger på samma lore men är två helt olika typer av spel.

Hajjar prylen Jag menar bara att det inte behöver vara ett skitspel för att det blir FPS.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av Lithos:

Spelade föregångaren när det begav sig, sjukt taggad på denna uppföljaren, kan bli hur bra som helst.

Jag har funderat på varför det höjs så många negativa röster.

Större delen av dagens gamers var ju inte ens födda. Dvs det måste enbart vara gamla skäggiga artros-drabbade farbröder i min generation som hatar faktumet att deras reaktionsförmåga och perceptionsnivå sjunkit till den grad där de inte kan hantera ett spel ur FPS synvinkel ens med en svårighetsgrad för en åtta-åring. Men det är ju många som på ålderns höst sitter och blickar tillbax och drömmer om sin ungdoms dagar, och vi vet ju alla att det var ju ALLTID bättre förr! .. eller?

sant eller falskt?

mkt hej.

Sant att spelen var bättre förr, för övrigt har du fel.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Usch, jag hatar tips om kommande spel som jag vill ha.

Finns inget värre än väntan.....

Medlem
Skrivet av Emetic:

Sant att spelen var bättre förr, för övrigt har du fel.

Yes, håller med. Jag behåller Witcher, Gears of War, Battlefield 3, Shogun Total War, Civilization 5, Mass Effect, Starcraft 2, Bioshock, STALKER och några till, så kan du får Custers Revenge, E.T, Superman 64, Bible Adventures, och några till härliga klassiker från den tiden man gjorde bra spel.

Ser du hur ohållbart ditt resonemang är?

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Emetic:

Sant att spelen var bättre förr, för övrigt har du fel.

Yes, håller med. Jag behåller Witcher, Gears of War, Battlefield 3, Shogun Total War, Civilization 5, Mass Effect, Starcraft 2, Bioshock, STALKER och några till, så kan du får Custers Revenge, E.T, Superman 64, Bible Adventures, och några till härliga klassiker från den tiden man gjorde bra spel.

Ser du hur ohållbart ditt resonemang är?

Det du anser är gamla bra klassiker håller jag inte med om så de spelen kan du ju behålla. Gå du och spela lite dussinspel till valfri konsol. Hej


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Läste en intressant artikel om spelet i Gamespy och där nämns att Pardox Interactvie håller på med ett spel som verkar hämtat en del inspiration från Syndicate, kanske kan bli något=).

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Ser du hur ohållbart ditt resonemang är?

Tja till att börja med kan du ju skriva exempel på riktiga klassiker och inte på de spelen som ansågs som rena skräpet.

12
Skriv svar