AssCreed: Revelations försenas till pc

Robot
AssCreed: Revelations försenas till pc

Hört den förut? Ännu en gång har ett Ubisoft-spels pc-lansering skjutits upp medan konsolversionerna släpps som planerat...

#assassins-creed-revelations, #ubisoft, #driver-san-francisco, #from-dust, #assassins-creed-brotherhood


Inaktiv
AssCreed: Revelations försenas till pc

Det var ju högst ovanligt nuförtiden.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Kommer så många spel i november att jag ärligt talat inte bryr mig om att det kommer ut i december.

Jag är chockad! Men det gick över nu. I den takten som de släpper spel gör det inget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ubisoft har noll respekt för PC-spelare. Skulle det skada dom att vara ärliga och gå ut med rätt datum från början?

Medlem

Finns ett bra motangrepp mot såna här beslut

Medlem

Vänta va? Trodde det var planerat att det skulle komma till PC senare oavsett? Så dom TÄNKTE iallafall på att släppa det samtidigt, i'm impressed!

Medlem

Too be expected.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Total chock!!!!!111oneone

Medlem

Detta kom inte som en överraskning....

Medlem

ubisoft blir sämre och sämre. Är inget überfan av ASScreed serien men fortfarande; gtfo ubisoft!

Medlem

Bara bra så att dom kan finslipa lite mer på PC-versionen Det är i alla fall inte som med Brotherhood, det var ju typ tortyr att vänta i 5 månader innan det släptes
<3 Assassin's Creed och <3 Ubisoft

Medlem
Skrivet av malowi:

Bara bra så att dom kan finslipa lite mer på PC-versionen Det är i alla fall inte som med Brotherhood, det var ju typ tortyr att vänta i 5 månader innan det släptes
<3 Assassin's Creed och <3 Ubisoft

Kan lova dig att det inte handlar om någon form av finslipning.

Medlem
Skrivet av malowi:

Bara bra så att dom kan finslipa lite mer på PC-versionen Det är i alla fall inte som med Brotherhood, det var ju typ tortyr att vänta i 5 månader innan det släptes
<3 Assassin's Creed och <3 Ubisoft

Det här handlar inte om någon finslipning dom vill bara sälja exemplar till konsolerna först.

Medlem

Har för mig att dlc ingick till pc versionen som " plåster " på såren till asscreed brotherhood...var inte helt fel


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...

Medlem
Skrivet av Millen:

Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...

Ändå sitter dom och programmer på en PC, sånt här är skamligt. Tur att det kommer ut lite andra fina spel så man inte behöver bry sig så mycket enligt mitt tycke. Skyrim, BF3 och Batman.

Medlem

Behöver de verkligen offentliggöra en officiell lögn.. err, förlåt, "kommentar". Jag trodde alla redan vet vad den är.

Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

Finns ett bra motangrepp mot såna här beslut

Ja men tyvärr är det allt för få som skulle göra det, jag har däremot inga som helst problem med det. Ubisoft har inte lärt sig ett skvatt efter alla problem de haft med Starforce, de fortsätter behandla pc spelare som kriminella och fortsätter att prioritera konsoler, De må göra riktigt bra spel men detta är inget företag jag direkt känner jag vill stödja.

Crap, jag som hade sett fram emot spelet, jaja, behöver dom lite extra tid så behövs det väll, inge vidare om det krashar vid introscreenen ändå...

Medlem

Varför blir jag inte förvånad längre?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

ubisoft blir sämre och sämre. Är inget überfan av ASScreed serien men fortfarande; gtfo ubisoft!

Förutom att Assassin's Creed har blivit bättre och bättre...
Vem bryr sig om ett par veckor?

Moderator | Testpilot
Skrivet av AblacK:
Skrivet av Millen:

Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...

Ändå sitter dom och programmer på en PC, sånt här är skamligt. Tur att det kommer ut lite andra fina spel så man inte behöver bry sig så mycket enligt mitt tycke. Skyrim, BF3 och Batman.

Skyrim och Batman är ju konsollportar dem med så.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av AblacK:
Skrivet av Millen:

Verkar vara svårt att göra spel till PC, ingen som riktigt klarar det på utsatt tid...

Ändå sitter dom och programmer på en PC, sånt här är skamligt. Tur att det kommer ut lite andra fina spel så man inte behöver bry sig så mycket enligt mitt tycke. Skyrim, BF3 och Batman.

Skyrim och Batman är ju konsollportar dem med så.

Aye, väntar in ökningen av nerdummat-nyheterna för skyrim ju närmre lansering vi kommer.
Tragiskt men sant.


signatur

Retro.

Medlem

Kanske är för att jag blitt lite äldre men jag bryr mig inte ett dugg längre om spel är försenade.
På N64 tiden kollade jag släpplistor o köpte spel på släppdagen men nuförtiden bryr jag mig inte längre. Ser inte varför jag ska slänga ut 600:- på nåt nytt spel när jag kan köpa massor med spel för den summan på STEAMS reor

Är 29 och köpte StarCraft II i December trots att jag väntade på det.

Medlem

Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..

Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..

Inaktiv

Det har gått inflation i "Ass" spelen så för min del kan de hålla på med skräppet
tills...ja tills SAAB blir lönsamt (never).


signatur

Jag vill ha page....

Skrivet av Rizzt:

Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..

Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..

Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27

Medlem
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av Rizzt:

Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..

Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..

Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27

Det är nog sant. Handlingen i denna serie är gudomlig. Samma sak gällde Gears of war. Det är anledningen att jag skaffar det till Xboxen.
Så för mig hindrar det inte. Tredje person spel gillar jag bäst på konsolen.

12
Skriv svar