Medlem
vill va med!

tjena grabbar! jag e största nörden på bfbc2 kan man säga jag vill värkligen joina er! har väntat på det hära länge, alltså hitta en svensk klan,
jag är 15 år gammal,
har skönaste headset+
men e lite osäker på vad man trycker på för knapp för att prata, jag har gått in på options, sen på talkpush+ jag har lagt (T) bokstaven, jag trycker, men vet inte om spelarna kan höra mig, + allt e inkopplat! tack så mkt! svara snabbt!

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men din entusiasm är härlig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ahh en till i samma ålder, nice :D. Spelar väl ingen större roll om dom hör dig, brukar väl inte vara mycket team-play i bc2 ? :/


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

men har man det skönaste headsetet så klart man vill att det funkar!
Dessutom är det roligare att ropa ut glåpord om någon hör vad man säger. Hoppas du får ordning på det!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Om jag förstått det rätt vill du joina en svensk klan, men osäker på om din mic funkar In-game.
Är du med i en clan kan jag garantera dig att du inte behöver oroa dig över in-gmae voip:en, då ni kommer sitta på vent/skype lr liknande. där finns också ordentliga inställningar så du vet om allt funkar korrekt.


signatur

Rwa?

Medlem

Fler kids borde spela i klaner, det är fan en uppfostrande erfarenhet. Hoppas du hittar en bra klan dude!

/gammal i gamet


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar