Missa inte sju blytunga minuter från Rage
Bege dig till Jackal Canyon och förbered dig på en resa du sent ska glömma...
Shit vad alla fiender tålde mycket då. Hagel rakt i bröstet från 3 meters avstånd och det krävdes ett till skott från samma vapen för att döda han. Trots att fienden bara hade skydd för axlarna, huvudet och halsen, resten saknade ju skydd.
De kanske körde med mentaliteten att: http://www.youtube.com/watch?v=OTGh0EMmMC8&feature=player_emb...
Kan ju alltid hoppas detta var något form av ultra-super-mega-all-enemies-have-400%-more-hp svårighetsgrad.
Det är ifs inte så förvånande av ett ID spel, men känns som de kompenserade för att inte kunna ha många fiender på skärmen samtidigt.
Förutom det så verkar spelet riktigt nice ändå. Gillar Borderlands stuket på spel så detta kommer nog bli hyvens, och jag har redan betalat för spelet hos Gamestop, så på fredag hämtar man upp ett ex av Rage: Anarchy Ed.
Mums, ska ha det här till Xboxen
Megatextures är verkligen grymt nice. Överhuvudtaget väldigt mycket tid lagd på texturerna i spelet. Kolla t.ex. på bergen och miljöerna runt om, hela tiden unika texturer som passar perfekt in på själv objektet de sitter på. Systemkraven är ju väldigt låga också, men annat kan man väl inte förvänta från en ID Software optimerad motor?
Megatextures är verkligen grymt nice. Överhuvudtaget väldigt mycket tid lagd på texturerna i spelet. Kolla t.ex. på bergen och miljöerna runt om, hela tiden unika texturer som passar perfekt in på själv objektet de sitter på. Systemkraven är ju väldigt låga också, men annat kan man väl inte förvänta från en ID Software optimerad motor?
Jepp. ID har alltid varit jäkligt konsekventa när det gäller ID Tech.
Jag vill ha page....
Vet inte om jag har särskilt sunkiga codecs för vissa videor eller vad det är.
Battlefield och Rage ser alltid helkass ut. Storpixligt och dant. Som riktigt sunkig youtube.
Den om Syndicate nyligen var näst intill knivskarp även om man körde över hela skärmen 1920x1080.
Har någon tips om codecs så välkomnar jag dom.