Det suger att man inte kan spela alla spel man vill

Medlem
Det suger att man inte kan spela alla spel man vill

ville bara säga att man inte har tid att spela alla spel man vill och att det suger att man måste välja bort vissa spel för att ha tid med andra

Jag håller med.

Medlem

Se det såhär: Som det är nu slipper du slösa bort ett alltför stort antal timmar av ditt liv på spel som bara är "meh". Istället kan du göra konstruktiva saker på den tiden och bara slösa bort tid på det "högkvalitativa skräpet" (Skyrim, I'm longing for you)


signatur

Imperator

Medlem

Skola + Fotboll + Läxor = no time for gaming

spel jag vill införskaffa: BF3, Diablo 3, Rocketbirds, Spec Ops: the Line, Inception, Renegade Ops, GoW3, Syndicate, Anno 2070, SC2 HotS m.m.
jag har bara tid och råd till max 4-5 på ett år sp jag måste välja bort några men det suger

jag vill stanna tiden och spela alla spel jag vill spela sen sätta igång tiden och göra nåt bra av livet

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

ville bara säga att man inte har tid att spela alla spel man vill och att det suger att man måste välja bort vissa spel för att ha tid med andra

Mjo... men det är en bra sorts smärta. :,)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Spel är "bara" spel, det finns viktigare saker att göra, som att ha ett strukturerat liv och självfallet en bra ekonomi så att man kan göra det man vill på fritiden; sedan skadar det inte att ha riktiga vänner som man kan träffa, istället för virtuella sådana.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

sen det jag sa var ju att jag inte hade tid att spela för att jag gjorde de jag (och du nu) sa. sluta förstör den här trevliga tråden och byt forum till ett som inte handlar om spel eftersom du inte verkar vara intresserad av det ämnet

Medlem

spela de spel du vill och skit i de saker som andra (och du själv) nämner är bra. Problem solved?


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Vinn på lotto och skaffa nån som spelar åt dig. Du kanske kan dra av det
på skatten också....


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

å andra sidan hade det sugit mer om det kom för lite bra spel och man hade svårt att ha spela mellan släppen


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Aldrig försent att ge upp.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Haha skön tråd. just sayin' (:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Man kan ju alltid dricka mycket kaffe och hålla sig vaken till 3 på natten. Är man bamf så bör ju det inte påverka studieresultaten

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

Skola + Fotboll + Läxor = no time for gaming

spel jag vill införskaffa: BF3, Diablo 3, Rocketbirds, Spec Ops: the Line, Inception, Renegade Ops, GoW3, Syndicate, Anno 2070, SC2 HotS m.m.
jag har bara tid och råd till max 4-5 på ett år sp jag måste välja bort några men det suger

jag vill stanna tiden och spela alla spel jag vill spela sen sätta igång tiden och göra nåt bra av livet

Haha skojja inte, jag har runt 20 inköpta ps3/x360-spel hemma i lådan som fortfarande är inplastade.

Njut av skoltiden
Sen jag slutade plugga och börja jobba så fick jag _ännu_ mindre tid
Är glad om jag får ihop 5 speltimmar i månaden nuförtiden...

Medlem

aa håller med dig DrBagguette, jag har dock runt 3 st spel som inte är färdiga för jag har köttat den här månaden

Medlem
Skrivet av joary639:

å andra sidan hade det sugit mer om det kom för lite bra spel och man hade svårt att ha spela mellan släppen

Om inget mera släpps någonsin så har jag ändå fullt upp tills jag dör.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar