Spela Battlefield 3-betan med FZ

Medlem

Vad e det för jävla skit företag..............Köat till deras skitta jävla chat i ca 8 timmar totalt nu

Medlem

http://www.sweclockers.com/artikel/14532-grafikkort-i-battlef...
Prestandatest från Betan!

Blir nytt nätagg och ett till 6970 ser det ut som!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Mycket gnäll, hoppas ni rapporterar problemen nu under Beta-perioden så att de kan åtgärdas. Spelet fungerar mycket bättre jämfört med Alfan.

Att BF3 fönstret är svart beror på att anslutning och inloggningen sker i Battlelog (om man tittar nere till vänster så står meddelande om vad som händer).

Spelade 6 timmar i sträck igår utan att få disconnects en enda gång. Har hittat ett par buggar som ska rapporteras i dag.

Edit: Kör med "recommended" system och de grafikinställningarna som är på default och låg på mellan 50-80 fps. Trevligt trevligt.
Det finns option i spelet att starta i fullscreen (annars är det bara alt+enter).

Bugg i options: Den glömmer bort options när du stänger spelet.
Om du tittar på options så får du frågan om du vill spara, svarar du nej så går den tillbaka till default
Du kan inte binda om musknappar
Det går ibland inte att använda musen i keybindmenyn (piltangenterna fungerar dock).


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Mycket gnäll, hoppas ni rapporterar problemen nu under Beta-perioden så att de kan åtgärdas. Spelet fungerar mycket bättre jämfört med Alfan.

Att BF3 fönstret är svart beror på att anslutning och inloggningen sker i Battlelog (om man tittar nere till vänster så står meddelande om vad som händer).

Spelade 6 timmar i sträck igår utan att få disconnects en enda gång. Har hittat ett par buggar som ska rapporteras i dag.

Edit: Kör med "recommended" system och de grafikinställningarna som är på default och låg på mellan 50-80 fps. Trevligt trevligt.
Det finns option i spelet att starta i fullscreen (annars är det bara alt+enter).

Bugg i options: Den glömmer bort options när du stänger spelet.
Om du tittar på options så får du frågan om du vill spara, svarar du nej så går den tillbaka till default
Du kan inte binda om musknappar
Det går ibland inte att använda musen i keybindmenyn (piltangenterna fungerar dock).

Brukar du får DC i BC2?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av warh0g:

Mycket gnäll, hoppas ni rapporterar problemen nu under Beta-perioden så att de kan åtgärdas. Spelet fungerar mycket bättre jämfört med Alfan.

Att BF3 fönstret är svart beror på att anslutning och inloggningen sker i Battlelog (om man tittar nere till vänster så står meddelande om vad som händer).

Spelade 6 timmar i sträck igår utan att få disconnects en enda gång. Har hittat ett par buggar som ska rapporteras i dag.

Edit: Kör med "recommended" system och de grafikinställningarna som är på default och låg på mellan 50-80 fps. Trevligt trevligt.
Det finns option i spelet att starta i fullscreen (annars är det bara alt+enter).

Bugg i options: Den glömmer bort options när du stänger spelet.
Om du tittar på options så får du frågan om du vill spara, svarar du nej så går den tillbaka till default
Du kan inte binda om musknappar
Det går ibland inte att använda musen i keybindmenyn (piltangenterna fungerar dock).

Brukar du får DC i BC2?

Nej det brukar jag inte få, det var mer som svar till några andra i tråden som sa att de fick DC hela tiden


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

För övrigt. Det är rikitgt jävla roligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Hello ,

Thank you for writing Electronic Arts.

I have gone through your email and found that you are unable to receive the Battlefield 3 Beta early access code.

I understand your frustration and will do everything in my power to resolve this issue for you. I have made an exception for you as a valuable customer and generate a new code. Please redeem the code on your associated account.

Here is the new code for Battlefield 3 Beta early access [det du!]

This code grants early access to the Battlefield 3 beta on PC.

Should you have any further questions, please take a moment to review our Knowledge Base site at http://support.ea.com or do let us know.

Regards,

Raj
Electronic Arts - World Wide Customer Experience

Äntligen

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hello ,

Thank you for writing Electronic Arts.

I have gone through your email and found that you are unable to receive the Battlefield 3 Beta early access code.

I understand your frustration and will do everything in my power to resolve this issue for you. I have made an exception for you as a valuable customer and generate a new code. Please redeem the code on your associated account.

Here is the new code for Battlefield 3 Beta early access [det du!]

This code grants early access to the Battlefield 3 beta on PC.

Should you have any further questions, please take a moment to review our Knowledge Base site at http://support.ea.com or do let us know.

Regards,

Raj
Electronic Arts - World Wide Customer Experience

Äntligen

Haha what!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Antingen så är jag jävligt glömsk, eller så har jag fått Battlefield 2142 på mitt Origin konto :S

Jag har ALDRIG använt EA store sen innan så jag vetta fasen... :S

Medlem

Efter att ha spelat en match fullt ut tycker jag hittills spelet är helt värdelöst.
Det är mer liknande BC än BF.

Men det är bara beta än, får se om jag tycker det är värt och köpa ny dator för.

Inaktiv

Hmm, spelat mer nu ett tag... Spelet är riktigt kul men, men origin och battlelog sabbar helt klart mer än det hjälper i min åsikt.

Medlem

FZ borde skaffa en egen server

Medlem

Origin = skräp kopia av steam! VI VILL INTE HA!
Battlelog = sämsta iden ever!!
BF3 = SKIT SPEL! De va så jävla kasst under alphan å inte va de bättre nu.

Sry guys men detta spelet kommer att floppa i slutändan

BFBC2 VA KUL ÄVEN UNDER BETAN. DETTA FÅR MIG BARA ATT GRÅTA!

Medlem
Skrivet av LoverBoy88:

Origin = skräp kopia av steam! VI VILL INTE HA!
Battlelog = sämsta iden ever!!
BF3 = SKIT SPEL! De va så jävla kasst under alphan å inte va de bättre nu.

Sry guys men detta spelet kommer att floppa i slutändan

BFBC2 VA KUL ÄVEN UNDER BETAN. DETTA FÅR MIG BARA ATT GRÅTA!

Haha, vi syns inte på slagfältet.

Battlelog är en rikitgt bra idé. Varför göra en browser i ett spel när det finns utmärkta sådana från andra tillverkare.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av LoverBoy88:

Origin = skräp kopia av steam! VI VILL INTE HA!
Battlelog = sämsta iden ever!!
BF3 = SKIT SPEL! De va så jävla kasst under alphan å inte va de bättre nu.

Sry guys men detta spelet kommer att floppa i slutändan

BFBC2 VA KUL ÄVEN UNDER BETAN. DETTA FÅR MIG BARA ATT GRÅTA!

Haha, vi syns inte på slagfältet.

Battlelog är en rikitgt bra idé. Varför göra en browser i ett spel när det finns utmärkta sådana från andra tillverkare.

Föredrar faktiskt browser i spelet men eftersom nästan ingen utvecklare lyckas gör en vettig längre så kanske man skulle skaffa en 3:eparts?
Finns väl ingen annan än Valve som gjort en vettig nu när jag tänker efter?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av totte1015:

Efter att ha spelat en match fullt ut tycker jag hittills spelet är helt värdelöst.
Det är mer liknande BC än BF.

Men det är bara beta än, får se om jag tycker det är värt och köpa ny dator för.

Jag vill inte säga att det var värdelöst men håller med dig på en punkt. Ända skillnade mot BC som jag kunde "känna" var, större karta, man kan ligga ner (yay) och "strafa" när man sprang rakt fram. Var det något annat som skilde spelen åt egentligen?

Först servern jag anslöt till ramlade jag "genom" kartan hela tiden. Bytte server sen gick det som på räls.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av totte1015:

Efter att ha spelat en match fullt ut tycker jag hittills spelet är helt värdelöst.
Det är mer liknande BC än BF.

Men det är bara beta än, får se om jag tycker det är värt och köpa ny dator för.

Jag vill inte säga att det var värdelöst men håller med dig på en punkt. Ända skillnade mot BC som jag kunde "känna" var, större karta, man kan ligga ner (yay) och "strafa" när man sprang rakt fram. Var det något annat som skilde spelen åt egentligen?

Först servern jag anslöt till ramlade jag "genom" kartan hela tiden. Bytte server sen gick det som på räls.

Många "irriterande" saker i BF2 gjorde spelet till... BF2.
Små faktorer som:
Ingen commander,
BC2(3) grafik,
Alla konstiga moves som soldaten gör när man hoppar och dylikt.
Att BF3 kommer aldirg be moddable, vilket är mycket dumt.
Att man måste ruinera sig själv med ett grafikkort som kan spela det på Medium.
Finns bara 4 klasser.
Konfiguera kits... Äckligt likt BC serien
Kan inte sätta markers vart som helst
Det finns mycket mer, men det är vad jag kommer på just nu.

Jag tycker att BF3 egentligen skall vara BC 3 helt enkelt.

Medlem

Kan man vara i flera plutoner samtidigt? har en egen med polare också som ja inte vill ska försvinna

Medlem

Jag tycker att det är riktigt bra, längtar tills hela spelet släpps :). Finns en del problem och jag hoppas de hinner fixa allt till release =).

Medlem

"Maximum members reached in this platoon"
Skapade en FZ.se #2 om någon är intresserad.

Medlem

Ingen som spelar in the plutoon?

Skriv svar