Roll credits!

Skägg.
10 Chambers
Roll credits!

[ia=29731; large]

#blogg


signatur
Medlem
Roll credits!

OMG, WTF!?! Inte kan du väl alla redan ha kommit genom spelet väl?
Det vådar ju i så fall inte bra att Id´s ögonsten är så kort, för det verkar ju vara ett större spel i en öppen värld och de brukar ju underhålla länge.. Nåväl spelet är bokat och erbjuder väl en stunds underhållning iaf.

Skägg.
10 Chambers

Vi fick det i onsdag, så speltiden kan enligt beräknas vara allt från 1-48 timmar


signatur

Så när får vi veta om det är, Ah, Öh, eller Meh?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Tisdag morgon!


signatur
Medlem

Hoppas på många många timmars speltid och ett högt betyg, knappt sett något av spelet men av det jag sett känns det väldigt lovande

Rage! gör en glad?
...Paradox.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Calle har bra karma, det blir nästan full pott!

Medlem

Funderar på ett köp. Vill gärna ha ett pang-pang spel, och nu när BF3 går bort för mig (tyvärr) kanske detta spel kan vara underhållande.
Ser fram emot en balanserad och nyanserad recension.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Ska skriva imorgon men texten har malt i huvudet hela helgen.


signatur
Medlem

Låter bra att det mals i knoppen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Och vad händer när väl sätter sig och skriver. Krampen! Fast nu är den klar, eller ja, Tompa ska bara skriva om halva och skälla ut mig.


signatur
Medlem

Calle, bilderna på det här blogginlägget och "Busgrottan" fungerar inte :/


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers

Är användarbilder generellt. Vi gjorde en storre uppdaterin igår och några buggar visst.


signatur
Medlem

Ok, tråkigt :/
Men sånt som händer^^


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar