Medlem
Bf3 Beta grejs

Förlåt om jag uppträder noobigt men jag undrar över bf3 betan till dator, när jag klickar på play i origin kommer jag till battlelog hemsidan där jag tydligen ska klicka på quick match , sedan när jag klickar på join server så händer ingenting. Skulle verkligen uppskatta lite snabb hjälp, tack på förhand.

Medlem

Har du installerat pluginen till browsern samt tankat ner spelet?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Har du installerat pluginen till browsern samt tankat ner spelet?

Ja båda de grejerna har jag gjort men det tycks inte fungera :/

Medlem

Ja då vettifasen, testa att inte köra quickplay utan använd serverbrowsern istället, kanske går bättre.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

En liten ruta i nedre vänstra hörnet ska poppa upp där det står att den connectar.
Men jag upplevde liknande problem idag (ingenting hände när jag tog join server) och det fixade sig efter en omstart av datorn. KAN ju vara så att en restart av Origin och webbläsaren skulle fungerat men det var på ett EA forum jag hittade tipset om att starta om datorn.

Jag brukar också föredra att använda server browsern för att söka servrar i Europa, blev ofta connectad till servrar i staterna med runt 200ms.
Webhallen har en del servrar som pingar snabbt med runt 10-20ms latens och dom fungerar bra för mig.

Medlem

Nu fungerar det , tack för all hjälp

Medlem

Använd den här tråden i fortsättningen för beta snack.

Tråd låst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar