Helgpyssel med Forza 4

Redaktör
Helgpyssel med Forza 4

[ia=29734; large]

#blogg


signatur
Helgpyssel med Forza 4

Sådär! Nu vet alla vad det handlar om!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör

Lutar nog mer åt att jag gör som en viss Uppsala-son:


signatur
KoP
Medlem

*Host* Kan man komma över oanmäld till redaktionen och klämma lite på Forza motorsport 4?

KoP
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

https://www.youtube.com/embed/LbDzRv_sT_I

Sådär! Nu vet alla vad det handlar om!

Håhåjaja.. en 360 Modena. En sån har vi haft inne på verkstan. Dessutom, inte så lättstartat som man kan tro (om man är Ferrari novis). Dessutom var den rätt bedrövlig att köra då den skulle till rekondfirman 500 meter bort. Men det berodde nog mest på att det var vinter. Den har absolut 0 dragläge. Det är antingen på eller av när man trycker på gasen, vilket onte funkar så bra med snö och is under hjulen.

Skrivet av KoP:

*Host* Kan man komma över oanmäld till redaktionen och klämma lite på Forza motorsport 4?

Sorry. du måste skriva in dig i receptionen
Shit! jag glömde skriva ut mig...eller...är jag fortfarande kvar:O


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av KoP:

*Host* Kan man komma över oanmäld till redaktionen och klämma lite på Forza motorsport 4?

Sorry. du måste skriva in dig i receptionen
Shit! jag glömde skriva ut mig...eller...är jag fortfarande kvar:O

Kop: absolut! Fast... du anmälde dig väl just? Crap!

Traveller: du kanske kompenserar tidresorna med viss orörlighet i den fysiska världen? Eller så fastnade du bara för spelhyllan. Det känns faktiskt lite långhårigare när man passerar den numera.


signatur

Den förde tårar till ögonen, Den hyllan var i sanning en vacker uppenbarelse!

uppdate: Skägget är borta och frisan besökte frisören.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av Traveller in time:

uppdate: Skägget är borta och frisan besökte frisören.

Skägget borta?! Well, du är utskriven...

(;))


signatur
KoP
Medlem

En redig recension av Forza 4 testad på både hög och låg kant står iaf på önskelistan. Kommer du förresten testa Kinect funktionaliteten? Är väldigt sugen på att få veta huruvida headtrackingen fungerar schysst.

Jo, och vinyleditorn. Har det skett några större förbättringar elr förändringar på den fronten (inte för att editorn i Forza 3 är dålig, den är underbar)?

Redaktör

Kommer testa med och utan Kinect, samt med både ratt och handkontroll.


signatur
1
Skriv svar