Gratisäventyra i Broken Sword

Robot
Gratisäventyra i Broken Sword

Good Old Games firar sex miljoner nedladdningar med att dela ut första Broken Sword-spelet gratis.

#broken-sword-the-shadow-of-the-templars


Medlem
Gratisäventyra i Broken Sword

Såg detta igår, äger visserligen redan spelet men inte denna utgåva så det blev till att skaffa ett konto och dra ner det. Många grymma spel på GoG, äger en hel del redan men det finns ett gäng som jag inte äger och som jag är sugen på. Ett av dessa är Outcast som jag bara kört demo på men damn vad imponerad jag blev av det demot, få spel på den tiden kunde mäta sig med Outcast när det kom till grafik som var mjukvarubaserad. Det får nog bli ett köp av denna titel innan året är slut (med lite tur kanske de kör någon härlig julrea=))

Hehe, har det på en GBA emulator i min Android. Kul spel.

Medlem

Har spelat igenom det på iphone och även köpt del 1 & 2 på steam


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Grymt underhållande äventyrsspel, köpte det på Steam för 19 kr på deras sommar-rea. Helt klart en klassiker man ej bör missa om man gillar peka-mysterier.

Medlem

Stort tack för tips! Äger kartongkopia sen äventyrsspelens stortid, nu även en digital version.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Stort tack för tips! Äger kartongkopia sen äventyrsspelens stortid, nu även en digital version.

Samma här fast den utgåva jag har heter inte Broken Sword utan Circle of Blood=).

1
Skriv svar