SWTOR betaintryck(?)

Pansarknekt
SWTOR betaintryck(?)

För en lång tid sedan i en galax inte så långt här ifrån så signade jag upp för betatest av Star Wars Old Republic. Inte mer med det, jag brukar göra det när någon slänger en länk framför mig till de flesta spel. Sedan dess har spelet dragit ut på tiden och hypen känns idag tunnare än Eldorado toapapper. För ett par dagar sedan fick jag ett mail om att spelet äntligen hade fått ett releasedatum. Det kändes lite som dom själva hade slut på krut så releasedatumet skulle vara en glad nyhet. Initiellt var det det också...
Idag får jag hela 2 mail från dom jäklarna där det står att dom är glada för att jag deltagit i deras betaprogram och att jag gärna ska göra en survey om detta. Lite intressant med tanke på att det aldrig funnits någon beta vad jag vet. Man blir lite förvirrad och detta går ut i någon sorts irritation på lågt brummande nivå. Praktikanter på marknadsföringsavdelningen kanske? Notera att det inte gick att klicka på "take the survey" knappen i mailet...

Edit: Ironiskt nog fungerar pre-orderknappen i det andra mailet

#blogg


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Star Wars Old Republic - mina betaintryck(?)

Ge mig

Berätta att du tycker det suger...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ledsen walter. Jag spelade Betan och tyckte spelet var helt underbart!
Mitt ord är lag.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Pansarknekt

Tyvärr fanns det ingen interaktivitet bakom "Take the survey" knappen


signatur

Ooooh the drama!

Jag såg en video när någon spelade betan, jag somnade, och kanske drömmer jag fortfarande när jag läser att någon gillar det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag såg en video när någon spelade betan, jag somnade, och kanske drömmer jag fortfarande när jag läser att någon gillar det?

Mjo, det brukar ju faktiskt vara så att världen kretsar runt en specifik person.

Det är du ja och allt du säger och tycker följer alla andra i världen, det du gillar, gillar alla andra, men ingen får gilla något utöver det eller gilla något som du inte gillar.

Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av walter_iego:

Jag såg en video när någon spelade betan, jag somnade, och kanske drömmer jag fortfarande när jag läser att någon gillar det?

Mjo, det brukar ju faktiskt vara så att världen kretsar runt en specifik person.

Det är du ja och allt du säger och tycker följer alla andra i världen, det du gillar, gillar alla andra, men ingen får gilla något utöver det eller gilla något som du inte gillar.

Klockrent, jag gillar det du skrev

En fråga bara, om världen inte kretsar kring dig, vem kretsar du kring?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av walter_iego:

Jag såg en video när någon spelade betan, jag somnade, och kanske drömmer jag fortfarande när jag läser att någon gillar det?

Mjo, det brukar ju faktiskt vara så att världen kretsar runt en specifik person.

Det är du ja och allt du säger och tycker följer alla andra i världen, det du gillar, gillar alla andra, men ingen får gilla något utöver det eller gilla något som du inte gillar.

Klockrent, jag gillar det du skrev

En fråga bara, om världen inte kretsar kring dig, vem kretsar du kring?

Bara dig <3

1
Skriv svar