Förbered dig inför Rage

Robot
Förbered dig inför Rage

Går nu att förladda via Direct2Drive och Steam inför nästa veckas potentiellt betydelsefulla Id-släpp.

#rage


Medlem
Förbered dig inför Rage

Misstänker att skivan bara är symbolisk och att nedladdningen kommer att ske via steam, men vi som beställt den fysiska versionen lär väl snällt få vänta på att det dimper ner något i brevlådan.

Medlem

The Steam servers are currently too busy to handle any more preloads of RAGE.
Please try again in a few hours.

FFFFUUUUUUUU!

Medlem

tagga! tagga! tagga!

Medlem

Hur långt varar spelet ungefär om man lirar storyn en gång, något ni kan avslöja?

Medlem

Rage visas inte som Mac version på Steam?

Medlem

Fan att det kmr samma dag som Dark souls (Spelet ja längtar mest efter i år) Har ju inte tid med rage då.
Aja kanske klarar att vänta ngn månad.


signatur

Rwa?

Medlem

Bara jag som inte kan köpa rage på direct2drive? Får ju inget pris!

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Bara jag som inte kan köpa rage på direct2drive? Får ju inget pris!

Mjo, .eu har dom sabbat sen flera månader, går inte att köpa alls på .co.uk, däremot finns det på .com för $60 (~400kr).

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Hur långt varar spelet ungefär om man lirar storyn en gång, något ni kan avslöja?

Tim Willits the creative director of ID Software has stated in a recent interview "It's a big game" and that "Rage is going to take most people probably around 15+ hours

Medlem

haha stackars steam som får gå på högvarv då preloaden är lite över 20gb.. inte lite direkt.

Medlem

Jag är grymt taggad! Fast jag förstår inte hur jag ska få tid nu när BF3 betan är ute, särskilt inte när jag lirar Undead Nightmare på xboxet.

Medlem

oh no i want disc!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

"stort spel" "CA 15timmar" Huh, tycker det är lite för ett spel som fokuserar på SP ?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

"stort spel" "CA 15timmar" Huh, tycker det är lite för ett spel som fokuserar på SP ?

Låter lite fanboy nu men jag tycker det är ganska mycket. Förhoppningsvis är det finslipat in i minsta detalj och är bra 15 timmar.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Rage släpps väl inte till Mac?

Medlem
Skrivet av Kinesaren:

Rage släpps väl inte till Mac?

Det släpps ju till konsoller och telefoner. Inte förvånande om det dyker upp på Mac också


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Jag är "fyra av fem"-taggad.
Var ligger det på Daikatana och Quake-skalan?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Ligger klart närmare Quake...
Förövrigt gött att Rage inte är lika sönderhypat som BF3...


signatur

Jag vill ha page....

Eh, i vilken värld gör 15 timmars speltid ett stort spel? Det var det konstigaste jag har hört i år.

Inaktiv

Herr Willits tidsuppfattning kan upplevas en aning skev.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

{Dai

k

atana Quake} ..


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Spelet är 15h + stort, dvs du kan rusa igenom de på 15h, men utöver dessa finns de sidouppdrag o möjlighet att bygga på sin bil, köra race etc. Lär säkert gå & komma en bit över 20h, skulle inte förvåna mig.

T.ex Mass Effect går också klara väldigt fort, knappt 20h, om man bara stressar igenom huruvstoryn, och de är ett Jättestort spel!.

Det blir vad man gör de till ett sånt här spel

Medlem

Väntar in recensioner, videos har gett mig för blandade känslor så vill se en riktigt, icke-sponsrad a la FZ ibland, recension

Medlem

väntar tills borderlands 2 kommer istället

Medlem

pre-loadat det på steam nu

Ska spela The witcher 2 nu sålänge.

Medlem

21,6 GB!!?!?!?!?!? *börjar tanka*


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

279kr för spelet är rena rama rånet, går ju knappast att förbise, då jag själv är väldigt imponerad av vad jag har sett hittills.

Medlem
Skrivet av Nigel:

Ligger klart närmare Quake...
Förövrigt gött att Rage inte är lika sönderhypat som BF3...

Ja skönt att slippa massive hype. Det är nog punkaren från ungdomsåren i mig som gör att jag blir sjukt anti spel som hypas massor och har stora skaror som följer. Jag brukar plocka fram större titlar när det mesta blåst över 1 år senare eller nåt och folk dragit vidare förutom de riktigta fansen. Och det är ju dom jag vill spela med i vilket fall. Skönt att få vara ifred liksom och spela Heavnly Sword idag och liknande. Rage blir nog bra men jag kommer dröja ändå med att plocka upp jag har så många andra spel redan. Måste ju köra igenom Resistance FoM igen först och sådär.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Nu tycker jag den här liraren hatar litet väl mycket, men risken är förstås att det bara är överhajpat och kommer suga:

"RAGE is creatively and mechanically bankrupt, but it sure is pretty" http://sns.mx/SHgiy6


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

1
Skriv svar