Battlefield 3-producenten skäms över sina spel

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Ja Xzla, det är ju bara beta just nu så

Menar mer att det är väldigt mycket dom ska fixa, och om dom hinner vet vi ju inte. Tråkigt ifall dom inte gör

Medlem

BF3 beta suger hårt.
en ren MW3 kopia.
att de ens kan släppa skiten är förvånansvärt.

Hitreg
http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ
suger.

Medlem
Skrivet av flopper:

BF3 beta suger hårt.
en ren MW3 kopia.
att de ens kan släppa skiten är förvånansvärt.

Hitreg
http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ
suger.

Installera spelet på Pc och testa själv sopa. Jag har inga som helst problem med HitReg när jag spelar och jag är level 20+ vissa har väl säkert problem med det men dice löser nog deras problem inom en snar framtid..

BF3 kan inte vara en MW3 kopia för MW3 har varken World destruction i samma skala som BF3 eller FORDON... Dvs MW3 kommer bli äckligt enformigt när man bara kan springa omkring som en tölp på små banor. i bf3 kan man göra en jädra massa roliga saker

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cordylus:

betan verkar ha fler buggar än alphan av någon anledning. när jag spelade alphan föll jag aldrig ner i hål under banan. hände flera ggr igår när jag spelade. den förbannade web-baserade inloggningen till pc är en skam också. så grymt dåligt. trots alla irritationsmoment är spelet grymt bra

Jag tycker det flyter riktigt bra med allt på max - dock hade jag inte sett buggen där man hamnar under kartan när man dör.

Sen vad det gäller browsern kan jag hålla med. Hade det fungerat som det skulle hade jag gillat den, men just nu är den under all kritik. Iofs, det är kanske beta för sidan också. Vem vet - man får ju hoppas det.

du dör inte under kartan. "hålen" är bara så djupa att man ser under kartan och ingen annan ser dig. du kan då skjuta på folk från undersidan.

Medlem
Skrivet av cordylus:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av cordylus:

betan verkar ha fler buggar än alphan av någon anledning. när jag spelade alphan föll jag aldrig ner i hål under banan. hände flera ggr igår när jag spelade. den förbannade web-baserade inloggningen till pc är en skam också. så grymt dåligt. trots alla irritationsmoment är spelet grymt bra

Jag tycker det flyter riktigt bra med allt på max - dock hade jag inte sett buggen där man hamnar under kartan när man dör.

Sen vad det gäller browsern kan jag hålla med. Hade det fungerat som det skulle hade jag gillat den, men just nu är den under all kritik. Iofs, det är kanske beta för sidan också. Vem vet - man får ju hoppas det.

du dör inte under kartan. "hålen" är bara så djupa att man ser under kartan och ingen annan ser dig. du kan då skjuta på folk från undersidan.

Jo det vet jag nu, har råkat ut för det flera gånger. Både själv och att andra hamnat under och dödat mig. Dock visste jag inte det när jag skrev förra inlägget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skriv svar