Yu Suzuki: "Jag vill göra Shenmue III"

Robot
Yu Suzuki: "Jag vill göra Shenmue III"

Den mytomspunne producenten berättar om planerna för den oavslutade sagan.

#shenmue-city


Medlem
Yu Suzuki: "Jag vill göra Shenmue III"

AMAGAAAAD! Do it Suzuki-san!

Medlem

Yu säger att han vill göra Shenmue 3, det vill jag också att han gör


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Man kan ju alltid drömma i alla fall. Helt klart högst upp på önskelistan...

Medlem

Alltså, jag tycker det hade funkat utmärkt om han hade hållit i princip samma grafiska stil och tekniska nivå som Dreamcastspelen. Det hade ju kunnat släppas till Wii, t.ex.
Jag vill bara ha mer Shenmue och få veta hur det går, för min del måste det inte vara något imponerande grafikmonster.

Håller tummarna för att Herr Suzuki tilldelas budget nog att göra Shenmue 3.

Medlem

Ge mig Shenmue 3!!! Det är stor fet bitch slap att inte kunna fortsätta berättelsen efter 2an

Medlem

Vill ha!

Skulle också gärna se 1&2 släppas igen till PSN och XBLA.

Medlem

Har fortfarande inte klarat tvåan, skulle kanske kunna fixa det till datorn i brist på fungerande dreamcast i guess, har för mig det funkar bra nog, hade gärna sett en odubbad version av ettan också, har svårt för dubbningen nu för tiden, ser bara fel ut, inte bara lipsyncen utan kropps-språk och liknande också.

Medlem
Medlem

Man ska vell inte få för höga förhoppningar med tanke på att de gått ut med liknande saker innan... MEN OMFG VAD NICE!

Medlem

Det har gått typ ett år nu när ska han göra det då? Man kan inte hålla på och "teasa" så utan att göra något tycker iaf jag. *cries*

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Det har gått typ ett år nu när ska han göra det då? Man kan inte hålla på och "teasa" så utan att göra något tycker iaf jag. *cries*

Den killen har inga problem med att teasa
Han har snackat om efterföljaren allt för länge nu.

1
Skriv svar