Bullet time mer sofistikerad i Max Payne 3

Robot
Bullet time mer sofistikerad i Max Payne 3

Max kommer sväva omkring i luften och landa kulor i ansiktet på fulingar på mer intrikata sätt än någonsin förr.

#max-payne-3, #rockstar


Medlem
Bullet time mer sofistikerad i Max Payne 3

Jag gissar på det ska vara karaktären eller liknande istället för det andra spelaren i "spelaren har en fantastisk mängd kontroll över spelaren när han springer och siktar". Sådana misstag är dock acceptabla halv tolv på söndagskvällen. Ser fram mot att testa detta, hoppas på att det blir riktigt bra och det har alla möjligheter att åtminstone bli skön tanklös underhållning.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Jag gissar på det ska vara karaktären eller liknande istället för det andra spelaren i "spelaren har en fantastisk mängd kontroll över spelaren när han springer och siktar". Sådana misstag är dock acceptabla halv tolv på söndagskvällen. Ser fram mot att testa detta, hoppas på att det blir riktigt bra och det har alla möjligheter att åtminstone bli skön tanklös underhållning.

Good spotting, soldier!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag älskar Euphoria-motorn, det ska bli fantastiskt kul att se vad den kan göra i det här spelet.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Euphoria. YES!

Det skulle kunna bli SÅ bra i MP3...

Medlem

Är det Charlie Sheen på bilden längst upp eller

Medlem
Skrivet av joonsson:

Jag gissar på det ska vara karaktären eller liknande istället för det andra spelaren i "spelaren har en fantastisk mängd kontroll över spelaren när han springer och siktar".

Det är isåfall om han felciterade, vilket han inte gjorde.
"the player has an amazing amount of control over the player when running and targeting."

Så, det var inte skribenten på FZ som felciterade, det var antagligen de på IGN alt. att Rob Nelson faktiskt sa fel.

Vad som menas egentligen och vad som citeras är stor skillnad.

Medlem
Skrivet av Electrix:
Skrivet av joonsson:

Jag gissar på det ska vara karaktären eller liknande istället för det andra spelaren i "spelaren har en fantastisk mängd kontroll över spelaren när han springer och siktar".

Det är isåfall om han felciterade, vilket han inte gjorde.
"the player has an amazing amount of control over the player when running and targeting."

Så, det var inte skribenten på FZ som felciterade, det var antagligen de på IGN alt. att Rob Nelson faktiskt sa fel.

Vad som menas egentligen och vad som citeras är stor skillnad.

Ja, herregud, hur ska vi kunna sova den kommande veckan om vi inte hittar grunden till det här fruktansvärda fel!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Jag personligen skiter i vilket, anser bara att ordpolisen som påpekade att det var ett fel som egentligen aldrig var ett fel var lite onödigt.

För ditt sömnproblem rekommenderar jag valium alt. något receptfritt.

Medlem
Skrivet av mr_lova:

Är det Charlie Sheen på bilden längst upp eller

winning

Medlem
Skrivet av Electrix:

För ditt sömnproblem rekommenderar jag valium alt. något receptfritt.

Varm mjölk!

Medlem

tänkte på id Software och spelet Rage när jag läste RAGE-motorn... undra om Rockstar medvetet valt att namnge motorn det med tanke på just id Software och Rage eller om det är ren slump.

Ska bli intressant att se vad dom gör med Max Payne-varumärket.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Bilden liknar Charlie Sheen

Medlem

börjar faktiskt längta litegrann ändå!

Medlem
Medlem
Skrivet av Electrix:

Jag personligen skiter i vilket, anser bara att ordpolisen som påpekade att det var ett fel som egentligen aldrig var ett fel var lite onödigt.

För ditt sömnproblem rekommenderar jag valium alt. något receptfritt.

Onödigt och onödigt, ingen skada skedd av att jag påpekade att det var ett fel i artikeln och nu så är det rätt.

Medlem

"kombination av vår RAGE-motor, blandade animationer och Natural Motions Euphoria-system"
Jag tror visst jag kom lite. Fler utvecklare behöver använda sig Euphoria, förmodligen det bästa med GTA IV och Force unleashed.

Medlem

"ja, jA, JA, JA!!!"... "March 2012" "NÄÄÄÄäääääää!..."


signatur
Medlem
Skrivet av Svenpa:

"kombination av vår RAGE-motor, blandade animationer och Natural Motions Euphoria-system"
Jag tror visst jag kom lite. Fler utvecklare behöver använda sig Euphoria, förmodligen det bästa med GTA IV och Force unleashed.

eller RDR, älskade hur det såg ut när man var full. var besviken över hur fort man blev nykter bara

1
Skriv svar