Vann du Gears of War 3?

Robot
Vann du Gears of War 3?

Spel och extraprylar i prispotten, med alla rätt och en gnutta tur kan priserna vara på väg till dig i detta nu.

#gears-of-war-3


Medlem
Vann du Gears of War 3?

Fan.

Grattis ni som vann!

Ska nog sluta med tävlingar i mitt liv Har nog säkert deltagit i över 1000 tävlingar lite här och där men aldrig nånsin vunnit nåt? Pissed off man blir då ju...

Medlem

Du kommer garanterat inte vinna fler tävlingar med gnäll. Och framförallt kan man ju inte vinna utan att delta

Redaktör
Skrivet av LoyalCrystalean:

Ska nog sluta med tävlingar i mitt liv Har nog säkert deltagit i över 1000 tävlingar lite här och där men aldrig nånsin vunnit nåt? Pissed off man blir då ju...

Äh, charmen med tävlingar är ju att det ska vara så liten chans att vinna att det verkligen ska kännas exklusivt när man väl vinner. Annars försvinner ju spänningsmomentet.

För att vinna måste man ha lite tur. Men först och främst måste man ha alla rätt, vilket vissa inte tänker på. (Jag vet inte hur du gjorde ifrån dig i denna tävling, jag menar bara rent allmänt. I denna tävling tror jag ungefär 40 procent av deltagarna hade alla rätt, så rätt många potentiella vinnare faller bort där.)


signatur
Medlem
Medlem
Medlem

sku va kul att se hur många som har varit med och tävlat, GZ...

Medlem

alla rätt som vanligt men ingen vinst :/

grattis iaf till er som vann.


signatur

God is dead

Medlem

OMG jävlar vilken bra dag ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Grattis till alla vinnare!


signatur
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

OMG jävlar vilken bra dag ^^

Grattis!

Medlem

O.o Hur kunde jag missa den här tävlingen

Medlem
Skrivet av Räven:
Skrivet av cute_ninja:

OMG jävlar vilken bra dag ^^

Grattis!

himla tur jag väntade med att köpa spelet xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Föga förvånad att jag inte vann denna gång heller, grattis till er andra som gjorde det däremot=)

Medlem

Tur att jag inte vann, har ju inte ens en xbox


signatur

Meep!

Medlem

4,25 är ju snittbetyget på gears of war 3

Medlem

Haha, jag fick precis reda på att jag inte är nån GoW-fan. Hade alla fel

Inaktiv
1
Skriv svar