Felet med dagens spelande/onlinespel i ett nötskal.

Testpilot
Felet med dagens spelande/onlinespel i ett nötskal.

Tänkte testa Battlefield 3

Årrajt , vi köper liret och drar hem betan på Orgin.

Klickar på KÖP , fyller i alla uppgifter
* Errror , cannot process order
Skit , servrarna säkert överbelastade av alla betatestare , jeje vi testar igen.

1 dag senare
* Errrrrorrrrr , cannot process order
ARgh!

Senare på eftermiddagen:
* Error , password can only contain A-Z and 1-9 , no special characters.
Suck jaja byter bort specialtecken.

* ERROR! password too long!
Vafan 20 tecken lösenord är för långt !

* The email adress is already in use.
Ofasen , KUNDE DU INTE SAGT DET INNAN? , jaja jag har ju lite andra EA Spel , säkert nåt där men jag har ingen aning om vilket konto , ash! skicka mig nytt lösenord istället.

* Inget händer då jag klickar på send.
Får en plötslig invigelse och byter webläsare till en osäker läsare utan adblock,noscript,ghostery och andra skydd mot elaka 0day exploits & trackers.

Får mail med reset password ,
* Fyller i lösenord men inget händer.

O där är vi nu ... jippii!

#blogg

Medlem
Felet med dagens spelande/onlinespel i ett nötskal.

Känner igen det där allt för väl...

Medlem

EA i ett nötskal tyvärr

Medlem

slår inte Adobe där de skapade ett account åt mig då jag köpte en produkt, men de talade inte om vilket lösenord de gav mig och trycker man på forgotten password visas texten: "Your security question is: *none available*"

Ibland undrar man vilka nötterna är som tillåter dessa helvetesportar till hemsidor att existera?

Medlem

EA i ett nötskal ja...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Det digitala livet ska vara en kamp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Det var ett helvete men NU på kvällen lyckades jag tillslut få reset password sidan att funka , mata in ett godkänt lösenord och kunna logga in!

Det där med smidighet kommer inte i första hand , redan märkt att origin-klienten är rejält buggig , man kan inte heller installera den vart man vill utan den måste vara under "program files" - suck.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Redan märkt att origin-klienten är rejält buggig , man kan inte heller installera den vart man vill utan den måste vara under "program files" - suck.

Helt klart, totalt jävla värdelöst.

1
Skriv svar