Spana in nya Xbox 360-gränssnittet

Robot
Spana in nya Xbox 360-gränssnittet

Den nya dashboarden strålar av Windows 8-känsla. Se läckt film på hur höstuppdateringen kommer te sig på din skärm.


Medlem
Spana in nya Xbox 360-gränssnittet

Det nuvarande gränssnittet är väldigt svårt att hitta i, så visst är det bra att dom jobbar vidare på den delen. Men jag har inte 360 längre, så jag "drabbas" inte oavsett.

Spel på dator är skiten.

Medlem

Det där har man redan sett, tror det var ett bra tag sedan Microsoft själva visade upp det där gränssnittet.
Jag gillar det.
Tror det också ska gå att styras med Kinekt, både rörelser och röst styrning.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Gör inget om det förbättrar det nuvarande!

Detta ser rätt ok ut.

Medlem
Medlem

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Medlem

Japp ser ut som MS nya gränssnitt för Windows Mobile 7 och Windows 8 start menyn. Klick på start knapp = Hela skärmen blir fylld med såna där fyrkanter till knappar.. mera anpassad för TabletPC märker man direkt.. stora knappar är la bra för mobiler o TabletPC men kan inte se användningsområdet för PC och nu i Xbox 360


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Ser ut som den där Metro-skiten. Nåja, bara att gilla läget antar jag.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Jag älskar det!!! När kommer det??!!! F*ck you PS3!!

Medlem

Skit i gränssnittet för ett år MS! och göra så att xbox live partyn ( mjukvara ) etc funkar stabilt istället ffs!

Medlem
Skrivet av ErixonKR:

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Metro heter det

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av ErixonKR:

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Metro heter det

nu blev jag sugen på bf3...

Medlem

Han styr med Kinect mot slutet..

Inaktiv

Inget datum på detta?? Nytt gränssnitt och hur det ska se ut är ju inte direkt en nyhet.. ett datum när det kommer vore nåt nytt och nyhetsvärdigt imo.

Kom igen nu FZ, jobba lite på era kontakter


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Inget datum på detta?? Nytt gränssnitt och hur det ska se ut är ju inte direkt en nyhet.. ett datum när det kommer vore nåt nytt och nyhetsvärdigt imo.

Kom igen nu FZ, jobba lite på era kontakter

Har för mig jag läste ett rykte nånstans som sade den 15:e November, men ta det med en rejäl skopa salt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Salt eller ej, då har man ett riktmärke iaf. Fast november känns mer som vinter imo.


signatur

äldre än dig!

Inaktiv

Det dom måste göra är att snabba upp gränssnittet, o snälla varför måste man bekräfta downloads gång på gång? Speciellt om det är gratis demos man tankar ner? här bör dom göra som appstore o låta en bekräftad "session" gälla i åtminstone ett par minuter innan man måste bekräfta igen.

Det som är mest störande är att gå in i sitt game library, varför måste den ladda så förbannat varje gång?

Medlem

Det är ju helt galet likt playstation 3's UI. Sidescrollande meny med underkategorier.

Medlem

Musiken...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Ostbit:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av ErixonKR:

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Metro heter det

nu blev jag sugen på bf3...

+1. blir te att lira lite nu då!
och det heter inte metro, det heter mango vilket är en uppdatering till windows phone 7. mango kallas också windows phone 7.5


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Ostbit:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av ErixonKR:

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Metro heter det

nu blev jag sugen på bf3...

+1. blir te att lira lite nu då!
och det heter inte metro, det heter mango vilket är en uppdatering till windows phone 7. mango kallas också windows phone 7.5

Det heter Metro. Mango är 7.5-uppdateringen till Windows Phone 7 och en frukt. Gränssnittet i Windows 8 och Xbox 360 Dashboard heter inte Mango.

Skrivet av Wikipedia:

In Fall 2011, Microsoft will release yet another update to the Xbox 360 Dashboard and will include a completely new user interface utilizing Microsoft's Metro design language, and will include new features such as cloud storage for game saves and profiles, live television, Bing search, access to YouTube videos, Skype integration, and better support for Kinect voice commands.

Medlem

Har knappt bläddrat i det nuvarande gränssnittet som används... då jag bara spelar spel på boxen. Har fortfarande inte anslutit den till nätverket. xD Och jag köpte den 2006.

Inaktiv

det nuvarande är fan det sämsta skitet dom gjort , man hittar ingenting .. det första va bäst .. och varje gång jag orkar starta den där xboxen så uppdaterar dom till ett nytt gränssitt

Medlem

Windows 8, 360 edition?

Medlem

Ge mig tillbaka min minut av mitt liv som jag spenderade på videon! Fan varför klickade jag på detta...jag skiter i hur gränssnittet ser ut, jag startar boxen, installerar spelet, spelar spelet, tar bort spelet, stänger av konsollen.
De sakerna behöver jag kunna och det klarar den sedan det släpptes ... btw ogillar jag om MS går mot windows 8-stuket överallt, då det suger (kört betan ett tag)

Medlem

Problemet med xboxens gränssnitt är att det känns som att surfa på en mobil, det mesta laddas in otroligt långsamt trots att man har mycket bandbredd hemma...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av limmplimmp:
Skrivet av Ostbit:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av ErixonKR:

Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner, Mango tror jag att det kallas.

Metro heter det

nu blev jag sugen på bf3...

+1. blir te att lira lite nu då!
och det heter inte metro, det heter mango vilket är en uppdatering till windows phone 7. mango kallas också windows phone 7.5

Det heter Metro. Mango är 7.5-uppdateringen till Windows Phone 7 och en frukt. Gränssnittet i Windows 8 och Xbox 360 Dashboard heter inte Mango.

Skrivet av Wikipedia:

In Fall 2011, Microsoft will release yet another update to the Xbox 360 Dashboard and will include a completely new user interface utilizing Microsoft's Metro design language, and will include new features such as cloud storage for game saves and profiles, live television, Bing search, access to YouTube videos, Skype integration, and better support for Kinect voice commands.

"Liknar väldigt mycket microsofts nya gränssnitt till mobiltelefoner"

han skrev om mobiltelefoner, inte xbox och PC.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

1
Skriv svar