Vinn och provkör Forza 4!

Robot
Vinn och provkör Forza 4!

Testa fullversionen med en vän en dryg vecka innan premiären, få spel och rattar för besväret.

#forza-motorsport-4


Medlem
Vinn och provkör Forza 4!

Mobil nummer ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Antagligen så att de kan nå dig för att få reda på att du kan komma. Evenemanget var ju redan på onsdag.

Redaktör

Kan vara bra att ha mobilnumret om vi skulle behöva komma i kontakt med vinnaren. Kommer inte användas till nånting annat.


signatur
Medlem

Bra frågor. Nu hoppas jag att jag vinner

Nu hoppas man!

Medlem

Kuligt! Lycka till alla!

Medlem

Hade verkligen varit kul att vinna, men jag antar att man måste ta sig till Sthlm på eget bevåg?

MFZ
Medlem

ser jag rätt eller är det meningen att man ska hålla ratten i luften framför sig?
verkar ju tom sämre än xboxens originalratt.. och då är det illa.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

eftersom jag redan vunnit en gång denna vecka så håller jag mig utanför nu ^^ plus det faktum att jag avskyra bilspel =_= men lycka till alla rallygalningar


signatur

always use the nubs for cover

Redaktör
Skrivet av Rausner:

Hade verkligen varit kul att vinna, men jag antar att man måste ta sig till Sthlm på eget bevåg?

Så är det, ja.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Rausner:

Hade verkligen varit kul att vinna, men jag antar att man måste ta sig till Sthlm på eget bevåg?

Så är det, ja.

Nåja, har ingen möjlighet att ta mig dit då jag har föreläsning så ni får väl skippa mig. Hade varit kul att vinna spelet dock, underlättar studentekonomin

Good luck everyone!

Avstängd

Herregud, vad tänker de med när de designar en sån 'ratt'??

Medlem

Detta vill jag vinna! och jag har en kompis som vill med!

Medlem

Låter kul! Ni är väldigt duktiga med tävlingar tycker jag.

Medlem

Men! Å så missar jag denna tävling!!

1
Skriv svar