Nu kör vi igen!

Medlem
Nu kör vi igen!

Har länge, länge funderat på att sparka liv i bloggen igen. Jag spelar ju minst lika mycket fortfarande och det är alltid kul att skriva av sig lite. Så vi kör väl igång igen då!

Vad spelas nuförtiden då? Jo det ska jag berätta för dig.

- Jag är precis uppe i en andra genomkörning av #Mass Effect-serien. Jag fick känslan att jag ville spela om dem inför när #trean släpps nästa år, framför allt för att göra en riktigt bra karaktär som jag kunde fortsätta med eftersom mina tidigare sparfiler gått förlorat. Jag är väl i mitten av första delen just nu och kör (självklart) en Paragon FemShep. Blond och blåögd.

- #Minecraft, såklart. Jag och några polare har en multiplayerserver som vi sitter i minst några minuter varje dag. Har ett sandslott jag bygger på men vet inte vad jag ska göra med det mer än det jag gjort nu. Vi får se, börjar tröttna lite för han som kör servern lägger in lite FÖR mycket plugins som gör spelet lite för lätt.

- När jag vill skjuta vapen och svära (gärna samtidigt) så blir det #MW2. Det spelet håller faktiskt väldigt mycket fortfarande, det är lika kul två år senare. Fuskarna är färre men de som fortfarande spelar är mycket bättre också. Jag är relativt stolt över min K/D och W/L. Jag hade högre K/D i #Black Ops (där jag hade över 2,0), men det spelet var inte ens i närheten av lika bra.

- Självklart kör jag också "beta-versionen" av #Battlefield 3 också. Den är lite darrig och buggigt spel men riktigt kul när man får till bra samarbete inom laget eller squaden. Jag hoppas verkligen att DICE kan knyta ihop säcken med några patchar efter release. Vad är poängen med att spela i ett party med sina kompisar när man ändå inte hamnar på samma squad eller ens i samma lag?

#blogg


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Nu kör vi igen!

Paragon? Female? Vafals!
Min Shepard är manlig och en Renegade, dock med tillfälliga svackor av den "goda" sidan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Haha, jo jag har funderat på att köra en Renegade MaleShep, men jag har inte hunnit med det än. FemShep tycker jag blir intressantare för det finns så få kvinnliga spelhjältar av den typen. Sen är jag väl en idealist i grunden, vill vara god.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar