Medlem
Demon's souls

Tjenare, jag tänkte starta en tråd för pure bladestone och kollar om nån har som man kan tradea med isf skriv gärna på Psn: Farfadern

Uppmärksamma: Jag har nu lyckats få pure bladestone, så jag behöver ingen hjälp, men är de nån annan som behöver det. Så skriv i denna tråd antar jag? (lycka till?)

Medlem

jag kan ge dig ett hett tips.

Fixa PBW i 4-2, gå in till vänster sett från trappan där en reaper står slå på väggen för o öppna hemlig gång, sen går du in och dödar den katanaskelettet där, fick på andra försöket, har annars om du nu vill ha på tradesättet fast kanske är för hög level för dig


signatur
Medlem

Ursäkta menar inget illa, men hade lite problem att tolka det pierreB skrev.

Alltså, gå in på 4-2, och följ bara banan som vanligt tills du kommer till balkongen/dubbelbron.
Om du hoppar ner direkt därifrån. kmr du ha en trappa framför dig, med en reaper högst upp.
Om du då vänder och går vänster, finns en dörröppning till en trappa.
Gå upp 2 trappor.
Du kommer då se en dörröppning, bara det att det är en vägg i vägen. Slå bara på den och den försvinner.
"En hemlig trappa visar sig" Om du går ner för den kmr du ut som på en avsats. rakt framför dig kmr en Black skeleton stå.
Döda honom, hoppa sedan ner för stupet, spawna om, gå tillbaka till samma ställe döda honom igen.
upprepa tills du fått så många Bladestones du vill ha.

En en gång menar inget illa till dig pierreB men tyckte själv det var lite svårt att tolka, skrev därför denna överdrivet noob-förklarande "guiden"

Edit: Btw, länge sedan jag körde DS nu men jag tror inte du behöver PBWT.
Vet att det finns en skeleton där ändå.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Ursäkta menar inget illa, men hade lite problem att tolka det pierreB skrev.

Alltså, gå in på 4-2, och följ bara banan som vanligt tills du kommer till balkongen/dubbelbron.
Om du hoppar ner direkt därifrån. kmr du ha en trappa framför dig, med en reaper högst upp.
Om du då vänder och går vänster, finns en dörröppning till en trappa.
Gå upp 2 trappor.
Du kommer då se en dörröppning, bara det att det är en vägg i vägen. Slå bara på den och den försvinner.
"En hemlig trappa visar sig" Om du går ner för den kmr du ut som på en avsats. rakt framför dig kmr en Black skeleton stå.
Döda honom, hoppa sedan ner för stupet, spawna om, gå tillbaka till samma ställe döda honom igen.
upprepa tills du fått så många Bladestones du vill ha.

En en gång menar inget illa till dig pierreB men tyckte själv det var lite svårt att tolka, skrev därför denna överdrivet noob-förklarande "guiden"

Edit: Btw, länge sedan jag körde DS nu men jag tror inte du behöver PBWT.
Vet att det finns en skeleton där ändå.

okej, jag kan ha varit lite rörig i mitt svar, men dropchansen ökar med PBWT. försökte lite på en annan gubbe jag hade och fick bara vanlig bladestone


signatur
Medlem

Ah, såg nu att det var pure bladestone nära läste igenom första kommentaren.
visste inte ens den kunde droppas där


signatur

Rwa?

Medlem

jag har en som du kan få, är soul level 132, skicka pm om du är intresserad

Medlem

Zlampan, Tack för din hjälp...men jag fick F*n skapet igår! dessutom hade de inte gått för jag är 210 S lvl ^^

1
Skriv svar