Uncharted 3-multiplayer lirar du i övermorgon...

Robot
Uncharted 3-multiplayer lirar du i övermorgon...

...om du är Playstation Plus-prenumerant, vill säga! Annars är det kanske en god anledning att bli?

#uncharted-3-drakes-deception, #sony


Medlem
Uncharted 3-multiplayer lirar du i övermorgon...

En till beta? :/ Låter snarare som ett multiplayer demo där statsen förs över till fullversionen om du köper det...

Skrivet av koleny:

En till beta? :/ Låter snarare som ett multiplayer demo där statsen förs över till fullversionen om du köper det...

Beta? Vilken beta? Vad snackar du om?

Tack för påpekandet!

Medlem

jag som vill!!!! ge mig spelet nu <3


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Tråkigt när saker som hade varit tillgängliga för alla ist bara blir tillgängliga för Playstation Plus. Dom är ganska passiv-aggressiv med Playstation Plus ändå. Synd.

Lite roligt också att man nu inte bara skall vara glad för att man får hjälpa till att testa ett spel, man skall även betala för det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av koleny:

En till beta? :/ Låter snarare som ett multiplayer demo där statsen förs över till fullversionen om du köper det...

Beta? Vilken beta? Vad snackar du om?

Fick man inte tillgång till en beta om man förhandsboka inFAMOUS 2?

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av koleny:

En till beta? :/ Låter snarare som ett multiplayer demo där statsen förs över till fullversionen om du köper det...

Beta? Vilken beta? Vad snackar du om?

Fick man inte tillgång till en beta om man förhandsboka inFAMOUS 2?

Jo man fick tilltgång till multiplayer betan igenom Infamous 2 ja.

Det här är ingen Beta detta är en demonstration alltså en DEMO av den slutgiltiga produkten. Skönt att erfarenhetspoängen inte nollas när man börjar spela fullversionen i november.
Förhoppningsvis ganska saftig demo då den är bunden till plus.


signatur

The cake is a lie.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av koleny:

En till beta? :/ Låter snarare som ett multiplayer demo där statsen förs över till fullversionen om du köper det...

Beta? Vilken beta? Vad snackar du om?

Tack för påpekandet!

Jag är nämligen playstation plus användare och har spelat betan tidigare, därav reagerade jag på det Bra sätt o locka spelare, dock synd att den endast är för playstation plus (mindre bra sätt att locka spelare!)

Medlem

Nix


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

På Subway i USA får man koder till multiplayern om man köper en dricka. Har fått en kod av en snubbe därifrån och har lirat i några dagar nu.

Medlem

lirar redan, fick kod av en snubbe från usa

Medlem

Nu har jag inget emot att betala för mig, men PS Plus känns som ett misslyckat försök att ta igen vad Sony "har tappat" sedan MS har haft Xbox Live i en evighet. MS är i alla fall öppna med att allting kostar pengar hos dem, medan Sony lanserade PS Plus på E3 typ förra året, och som någon sa så är de väldigt passiv-aggressiv med tjänsten. Nä, jag kommer att köpa Uncharted 3 för att jag har spelat de tidigare spelen, men multiplayern lär bli en DLC-fest så jag avstår.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Nu har jag inget emot att betala för mig, men PS Plus känns som ett misslyckat försök att ta igen vad Sony "har tappat" sedan MS har haft Xbox Live i en evighet. MS är i alla fall öppna med att allting kostar pengar hos dem, medan Sony lanserade PS Plus på E3 typ förra året, och som någon sa så är de väldigt passiv-aggressiv med tjänsten. Nä, jag kommer att köpa Uncharted 3 för att jag har spelat de tidigare spelen, men multiplayern lär bli en DLC-fest så jag avstår.

är ju inte direkt nån tvångst att köpa det, är ju inte direkt som att man måste ha det för att kunna lira online med polarna. jag tycker personligen att det är ett bättre alternativ än live. xbox live är i mina ögon fail. kan inte fatta att så många går med på att betala för en tjänst som borde vara gratis.

spel+live+dlc's=väldigt dyrt spel.

jag vet ju att om man hade PSN+ så var alla uncharted 2 dlc'er gratis. en månad kostar typ 70kr så det tjänade man på ist. inte direkt som på xbox där man måste köpa xbox live sen betala 100kr per dlc.

PSN+= Special erbjudanden och rabbat på spel.

1
Skriv svar