1,37GB gratis Portal 2-tillägg ute nu

Robot
1,37GB gratis Portal 2-tillägg ute nu

Tyckte du att Portal 2 var ett kort men härligt äventyr? Då kan du tanka hem miniexpansionen och förlänga speltiden alldeles gratis!

#portal-2


Medlem
1,37GB gratis Portal 2-tillägg ute nu

Challenge Mode är riktigt tråkigt... Bäst tid och minst portals? Snark.

Har inte spelat de nya banorna i co-op ännu, men det blir nog roligt.

Medlem

nu är det även 50% rea på portal 2 på steam.

Medlem

"There is no downloadable content available for this game." På DLC-sidan för Portal 2 på steam? :/

Medlem
Skrivet av Odee:

"There is no downloadable content available for this game." På DLC-sidan för Portal 2 på steam? :/

Bör dyka upp som en vanlig uppdatering om du har automatiska uppdateringar aktivt.

Medlem

Sebastian du har verkligen missat nåt. Det är bara att skaffa båda två lovar att du inte kommer ångra dig. Och jag tror jag har alla andra medlemmarna bakom mig.

Skrivet av laxan96:

Sebastian du har verkligen missat nåt. Det är bara att skaffa båda två lovar att du inte kommer ångra dig. Och jag tror jag har alla andra medlemmarna bakom mig.

Jag har ettan på Steam, så jag ska lira igenom det förr eller senare. Har bara kommit massa annat i vägen hela tiden.

Medlem

Klarade ut det första Portal idag faktiskt, slutet var väldigt trevligt och mysigt^^ Måste tacka FZ för att om tipsade om att det var gratis och ladda ner det på Steam under en viss tid!

Medlem

Orkar inte installera skiten igen.

Medlem

Körde dlc banorna, var lagomt svårt och kul Fint slut också


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Vadå förbättras? Du missförstår nog och gör DLC synonymt med updateringar/patchar. Att de lägger till mer _gratis_ innehåll kan väl inte mottas på nått annat sätt än positivt väl?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Testpilot

Kommer det nåt extra i singleplayer läget ? , som jag förstått är det bara för multiplay.

Medlem

Tyckte i ärlighetens namn att Portal 2 inte gjorde någonting speciellt för spelvärlden. Portal 1 var något nytt när det kom år 2007, men Portal 2 orkade jag inte ens klara. Portal 2 känns som ett spel för indiemänniskor som måste välja ett favoritspel för att det är så jävla indie (inväntar shitstorm).

Sen är multiplayern ett skämt. Jag spelade i ca. 2 timmar med en kompis och vi väntade med spänning på att det skulle hända något när vi hjälptes åt att lösa pussel efter pussel. Till slut kom vi till insikt med att näe, den här multiplayern (CO-OP) innehåller inga spänningsmoment eller action ö.h.t. Du löser helt enkelt pussel med en vän. Så trevligt, tänkte jag och gick och hämtade kaffe.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Tyckte i ärlighetens namn att Portal 2 inte gjorde någonting speciellt för spelvärlden. Portal 1 var något nytt när det kom år 2007, men Portal 2 orkade jag inte ens klara. Portal 2 känns som ett spel för indiemänniskor som måste välja ett favoritspel för att det är så jävla indie (inväntar shitstorm).

Sen är multiplayern ett skämt. Jag spelade i ca. 2 timmar med en kompis och vi väntade med spänning på att det skulle hända något när vi hjälptes åt att lösa pussel efter pussel. Till slut kom vi till insikt med att näe, den här multiplayern (CO-OP) innehåller inga spänningsmoment eller action ö.h.t. Du löser helt enkelt pussel med en vän. Så trevligt, tänkte jag och gick och hämtade kaffe.

Om jag inte missminner mig så händer det faktiskt något kul när man spelar klart co-op.
Jag gillade det, och ja, du löser pussel med en vän eftersom det är ett pusselspel.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Tyckte i ärlighetens namn att Portal 2 inte gjorde någonting speciellt för spelvärlden. Portal 1 var något nytt när det kom år 2007, men Portal 2 orkade jag inte ens klara. Portal 2 känns som ett spel för indiemänniskor som måste välja ett favoritspel för att det är så jävla indie (inväntar shitstorm).

Sen är multiplayern ett skämt. Jag spelade i ca. 2 timmar med en kompis och vi väntade med spänning på att det skulle hända något när vi hjälptes åt att lösa pussel efter pussel. Till slut kom vi till insikt med att näe, den här multiplayern (CO-OP) innehåller inga spänningsmoment eller action ö.h.t. Du löser helt enkelt pussel med en vän. Så trevligt, tänkte jag och gick och hämtade kaffe.

Härligt med folk som gör research om spel innan de köper hejvilt, måste varit tufft för dig att uppleva att spelet är av pusselvariant, och inte någon actionrulle från 90-talet. Gå tillbaka till CoD som alla andra barn och stanna där.

Medlem

starta upp portal 2 igår på steam för å se om det fanns dlc. Såg inget vad jag kunde se iaf. Kolla även downloadable content.. men inget. Hur får man det då?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar