"Skriv nåt random, nåt roligt"

Redaktör
Ponny
"Skriv nåt random, nåt roligt"

Så sa Simon. Det är mycket bloggande om träning och bokstavsresor. Allt det andra då? Jo, livet tuffar på i ett bekvämt tempo – alldeles för bekvämt blev jag varse om idag. Jag jobbade på kontoret för första gången sedan gud-vet-när och som frilansare är jag van att riva av det mesta på morgonen och förmiddagen för att sedan planera resten av dagen (vilket spel ska jag spela? Vilket smågodis ska jag äta? Stora beslut).

Men idag jobbade jag 9-17 och framåt slutet av dagen var jag en trött och seg, för att inte säga död, bamseponny. Tomt huvud. Det tar alltid ett par dagar för att komma igång med det vanliga livet (fråga Simon, han försöker komma in i en vardags struktur efter år av ostruktur. Den utmaningen ska icke underskattas!). Men van kommer jag att bli, eftersom Mr. Calle ska bli Mr. Pappaledig och jag återigen bli Mr. Vikarie. Om ni märker en markant ökning av söta och storögda j-rpg från och med november till augusti nästa år, ja, då har Fredrik ett eller elva fingrar med i spelet.

P.S. Nu har jag tränat elva dagar på rad, ville bara säga det.

P.S. (igen) Så värst random blev det inte, men... äsch!

P.S. (igenigen) Idag är det kanelbullens dag, så jag tänker äta och hålla klaffen.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

"Skriv nåt random, nåt roligt"

Så november till augusti blir en perfekt tid att ta semester från FZ.
Usch för de tveksamma meddelandena i J-rpgs. keep it over there, i say with a southern accent.

Har mumsat så många kanelbullar att taxeringsvärdet på dubbelhakan ökade.

Och hur mycket jag än försöker så lyckas jag inte kickstarta en köksstol.

P.S. Det var en fin nyhet du plittade till Forum Spooky'um
(men var du tvungen att avslöja de andra priserna? A ja, no biggie.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Fast jag finns i kulisserna, alltid närvarande.


signatur
Redaktör
Ponny

Oops Mr. T! Tänkte att det inte var jättehemligt men hade jag tänkt ett steg längre hade jag förstått. Nästa oktober gör jag inte om samma misstag alt. kan jag radera det kollektiva minnet hos läsarna. Your choice!

Calle @ Det känns fint. Och lite hotfullt... men mest fint!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar