Brutal storytrailer från Assassin's Creed: Revelations

Robot
Brutal storytrailer från Assassin's Creed: Revelations

Ezios äventyr är inte nådiga mot människor som bråkar med honom. Senaste rullen är tydlig på den punkten.

#assassins-creed-revelations, #ubisoft


Medlem
Brutal storytrailer från Assassin's Creed: Revelations

Kommer bli kalas det här tror jag!
Själv är jag dock väldigt intresserad av vad som händer även i nutiden med Desmond.
Slutet på Brotherhood var ju hyfsat cliffhangerish!


signatur
Medlem

Detta kommer bli mycket bra tror jag! Blir ett köp förr eller senare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Holy crap, en AC trailer utan dubstep

Medlem

"Om nu inte Windows-utgåvan skulle bli försenad, vilket verkar vara så hiskeligt populärt nu för tiden."

Gäller inte det som ni lade upp för ett tag sen? xD

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110929/asscreed-revelatio...

Medlem

Måste ta mig igenom det första :

Det blir säkert skoj! Vore kul med lite mer utmaning bara, Brotherhood kunde man ju i princip bara springa igenom. Att klara allt till 100% handlade ju endast om att ha tålamodet.

Medlem

Spelade igenom 1:an, orkade bara halva 2:an.

Kan man spela Revelations utan att ha kört hela 2:an och brotherhood eller kommer man vara helt borta vad det gäller handlingen?


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av kendo:

Spelade igenom 1:an, orkade bara halva 2:an.

Kan man spela Revelations utan att ha kört hela 2:an och brotherhood eller kommer man vara helt borta vad det gäller handlingen?

Du kommer vara ganska borta i handlingen om du inte spelat ut 2an och Brotherhood.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av kendo:

Spelade igenom 1:an, orkade bara halva 2:an.

Kan man spela Revelations utan att ha kört hela 2:an och brotherhood eller kommer man vara helt borta vad det gäller handlingen?

Du kommer vara ganska borta i handlingen om du inte spelat ut 2an och Brotherhood.

ok tack, då e det bara att köra igång på nytt då...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Enormt svårt att vänta på det här spelet, att dom fortfarande har med altair på nåt sätt gör mig lycklig

Medlem

Jag har en fråga. Jag lirade första A Creed liret en natt hemma hos en kompis. Han inte med hela men men. Nu när jag kollade så har det ju släppts ehm.. tre spel sen dess?!?! Finns det någon poäng i att spela de gamla spelen egentligen? Nya spelet är väl exakt som de gamla fast ännu häftigare bara? Jag missar lite story kan jag tänka mig.. men men.

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Jag har en fråga. Jag lirade första A Creed liret en natt hemma hos en kompis. Han inte med hela men men. Nu när jag kollade så har det ju släppts ehm.. tre spel sen dess?!?! Finns det någon poäng i att spela de gamla spelen egentligen? Nya spelet är väl exakt som de gamla fast ännu häftigare bara? Jag missar lite story kan jag tänka mig.. men men.

Första AC kan du skippa men handlingen blir haltande om du inte spelar 2:an och Brotherhood.

Medlem

"An assassin takes orders from noone" och sen mörda sjövilt.

Jag har svårt för att spela osympatiska/onda karaktärer i spel så det här kommer gå bort för mig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Läs lite vad handlingen handlar om om ni inte kan/orkar köra 2:an o brotherhood


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

1:an var ett typiskt "bra" spel. Man spelade det i perioder. 2:an var jävligt fin - spelade ut det i stäck, men jag tycker faktiskt Brotherhood var snäppet bättre - som jag kunde spela timmar i rad! Jag gillade storyn, speciellt karaktärsutvecklingen av Desmond - något som jag saknat i de tidigare. Och hoppas verkligen det här blir något som kan ta över från Brotherhood på ett värdigt sätt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar