Antiques road trip

Flakmonkey
Antiques road trip

Här sitter jag och slappar i TV-soffan efter lite kvällsjobb och spelar Wordfeud samtidgt som jag ser på Antiques Road trip. Hör snackar vi nog inte vuxenpoäng utan snarare pensionärspoäng. För det är väl knappast det hetaste där ute att se på när två brittiska antikhandlare som reser runt bland brittiska byar och letar efter fynd som de ska tjäna mer pengar än sin resekamrat på under en auktion. Eller? Kanske är jag inte den enda under 50 som ser på det här programmet som visas på Åttan av alla kanaler. Det är i varje fall vad jag hoppas på...

#blogg

Antiques roadtrip

Vad Fa... Älskar det programmet!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det påminner mig om Paparizou. ;|

Brukar själv kolla på dessa sorts program om jag slötittar. Tror jag inte sett just antiques road trip. Kanske hoppas man att man blir rik en dag, hoppas innerligt att något man själv har finns med i programmet.. Om det är högt värderat samt att det inte finns många andra exemplar, vill säga.

Medlem

Näe då är förlagan till antikrundan :Antiques Roadshow med Fiona Bruce mycket bättre

1
Skriv svar