Det här kan du vänta dig på Xbox Live

Robot
Det här kan du vänta dig på Xbox Live

Missa inte listan på alla godsaker som dyker upp på Xbox Live inom de kommande veckorna!

#microsoft


Medlem
Det här kan du vänta dig på Xbox Live

...Horse armor!

Medlem

Om jag köper något under den här perioden så blir det Perfect Dark utan tvekan. Missade spelet under sin glantid då jag inte ägde Nintendo 64


signatur

Game long and prosper

Medlem

för övrigt har dem en månad xbox live Gold för 10 kronor!

Medlem

Nu får dom fan ta o kamma till sig och släppa Iron Brigade (Trenched), det är flera månader sedan det släpptes utanför EU.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

orce's must die är ett måste :P! fett roligt spel :)!!

Medlem

Vill ju fan ha Trials: Evolution!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller åtminstonde ett datum när det kommer Okt/Nov e godkänt.

Medlem
Skrivet av Javas:

Om jag köper något under den här perioden så blir det Perfect Dark utan tvekan. Missade spelet under sin glantid då jag inte ägde Nintendo 64

Ruskigt bra spel! Älska COOP! Precis som i goldeneye finns det tider att slå på varje bana vilket gör att man kan spela om banorna massor med gånger tills man får till den perfekta omgången ;)!
Finns även challenges som e olika multiplayer modes mot bottar. Kan vara VÄLDIGT svårt men kul o sitta o nöta med en polare :)!

Medlem

Orcs must die blir det

KoP
Medlem

Space channel 5!

Medlem
Skrivet av Freeman:
Skrivet av Javas:

Om jag köper något under den här perioden så blir det Perfect Dark utan tvekan. Missade spelet under sin glantid då jag inte ägde Nintendo 64

Ruskigt bra spel! Älska COOP! Precis som i goldeneye finns det tider att slå på varje bana vilket gör att man kan spela om banorna massor med gånger tills man får till den perfekta omgången ;)!
Finns även challenges som e olika multiplayer modes mot bottar. Kan vara VÄLDIGT svårt men kul o sitta o nöta med en polare :)!

Oboy, har en polare som är sugen på att skaffa spelet för att spela co-op med mig. Jag tror jag har 400 ms points kvar på kontot
*går raka vägen mot vardagsrummet och knäpper igång boxen*


signatur

Game long and prosper

Medlem

men jag fattar inte.. vad har hänt med iron brigade( lr trenched)? den skulle ju vara ute redan september...

Medlem

Perfect Dark är ju givet, och Orcs must die lät ju lite intressant

Medlem

Det här kan du vänta dig på Xbox Live:
Bli lurad på pengar.

Medlem

Oooh, spanat på Shadow Complex länge, med 50% rabatt blir det nog ett köp.

Medlem

@Javas. Perfect Dark är det enda vettiga på listan, och Shadow Complex.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Det här kan du vänta dig på Xbox Live:
Bli lurad på pengar.

Och vad menar du med det?

Medlem
Skrivet av über_alles:
Skrivet av Atlas Redscale:

Det här kan du vänta dig på Xbox Live:
Bli lurad på pengar.

Och vad menar du med det?

Undrar jag med..

1
Skriv svar