Grupphantering till Battlefield 3-släppet

Robot
Grupphantering till Battlefield 3-släppet

Dice bekräftar att du kommer att kunna hantera stridsgrupper inne i spelet när spelet släpps.

#nyhetstips, #battlefield-3, #dice


Medlem
Grupphantering till Battlefield 3-släppet

I ´Like

Medlem

Bra.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Woooooohoooooo!

Medlem

Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.

Vilket man kan


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Står t.om på loading screens.

Medlem

Någon som varit orolig för detta? Det tog jag som en självklarhet i fullspelet... en beta är alltid en beta. Man skall rapportera buggar etc.. inte gapa om olika features.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av Mikaelh:

Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.

Vilket man kan

Visst, men det hade varit bra om man kunde ändra inställningar före man joinar spelet och även kunna gå in i menyn när den där förbaskade killcamen kommer fram...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.

Det kan man i vanlig seder tycker jag

Det med squads och diverse småbuggar i spelet har man väl märkt av, inga jättestora saker för en beta direkt (när man väl lyckats komma in på en server). Däremot verkar det vara stora problem att starta/ansluta till servrar för väldigt många (inkl. mig så klart) vad jag sett på forum när jag felsökt. Man fastnar vid "connecting", man disconnectas så fort man kommer in, timeouts etc etc, sen fungerar det bra i 2-3 spel för att sedan bli samma sak igen resten av dagen :/

Medlem

Det var fan på tiden att man fick ett svar men vad sägs om att se öka till 6 man squads på conquest?

dzl
Medlem

Man måste vara rätt korkad om man inte listat ut det redan.

Medlem

Den satt långt inne den.

Medlem

Fan vad braaa!


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem
Medlem
Medlem

GOTY 2011!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Ziern:
Skrivet av Mikaelh:

Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.

Det kan man i vanlig seder tycker jag

Det med squads och diverse småbuggar i spelet har man väl märkt av, inga jättestora saker för en beta direkt (när man väl lyckats komma in på en server). Däremot verkar det vara stora problem att starta/ansluta till servrar för väldigt många (inkl. mig så klart) vad jag sett på forum när jag felsökt. Man fastnar vid "connecting", man disconnectas så fort man kommer in, timeouts etc etc, sen fungerar det bra i 2-3 spel för att sedan bli samma sak igen resten av dagen :/

Min polare hade samma problem men det löste sig när han stängde av UPnP i routern, så värt ett försök.

Medlem

Efter SQUAD tråden med 12000 posts+ på battlelog så kommer dom med ett svar......fan va snabb ni är DICE.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Ett steg bakåt, ett steg framåt. Yay? :S

Medlem
Skrivet av bent toe:

Någon som varit orolig för detta? Det tog jag som en självklarhet i fullspelet... en beta är alltid en beta. Man skall rapportera buggar etc.. inte gapa om olika features.

Grejen är att det inte är en självklarhet. Dice har gått och blivit helt hjärn-rapta.


signatur

B lup

Medlem

Bra, fortsätt spamma deras forum med allt annat de har gjort fel så kanske de ger med sig.

Medlem

Tur de. Annars var de illa ute.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av bent toe:

Någon som varit orolig för detta? Det tog jag som en självklarhet i fullspelet... en beta är alltid en beta. Man skall rapportera buggar etc.. inte gapa om olika features.

Grejen är att det inte är en självklarhet. Dice har gått och blivit helt hjärn-rapta.

Inte heller helt självklart vad ditt nya påhittade ord rapta betyder:)

Medlem

Lustigt att features som man tagit för självklara i Battlefield serien måste tjatas fram på forum?
Squad hantering och tidigare var det comorose som vi tjatades fram.

Undrar vad nästa sak kan vara som man kommit på att de "glömt" lägga till...

Medlem
Medlem

Det som suger mest med BF3 (samma sak med BFBC2) är att man inte kan Sluta spelet när man är emellan matcher, istället måste man vänta tills nästa match startar, vänta till man spawnar och då trycka ESC och få fram menyn och välja Quit.
Vad är det för en idiot som tänkt ut det systemet? I BFBC2 fick man ju minus på sin ranking om man lämnade i en pågående match, men det var helt omöjligt att lämna mellan matcher även där.
Lika så när man är mellan matcher går det inte att ändra på sina loadouts.

Medlem

Bra kan alla "doomsayers" hålla käften ett tag nu, så trött på att höra ert gnäll.

Medlem

Tyckte väl att squad menyn kändes ofullständig. Men tog för givet att det var "wip", att även resten av menyer och inställningar skulle komma i fullständigt skick i den slutliga utgåvan.

Skön rage storm dom lyckade uppvigla

Medlem

För att citera en av de mest underbara stereotypiska britterna genom tiderna - "Rasande klokt beslut"

12
Skriv svar