Achievements/trophies-listan för Skyrim

Robot
Achievements/trophies-listan för Skyrim

Spana in alla grejer du belönas för i höstens tyngsta rollspel!

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Achievements/trophies-listan för Skyrim

Achievements, just vad jag alltid velat ha!

Achievements är inget jag jagar efter. Men nog spenderar man nog med tid i deras spel så att jag förr eller senare har förtjänat dem alla.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Erigerat tillstånd! Jag älskar achievements.

Medlem

kan dom inte ta och göra spelet bättre än att sitta och fixa med sådant trams..

Medlem
Skrivet av Vashgang:

kan dom inte ta och göra spelet bättre än att sitta och fixa med sådant trams..

Jag är inte säker men jag tror att Sony, Microsoft och Steam kräver att utvecklarna lägger till achievements i sina spel (vilket ofta leder till achievements i stil med "hitta ditt första vapen", "få ditt första quest" och andra meningslösa achievements). Men jag håller med, ofta är det bara tramsigt.

Medlem
Skrivet av Confuzed:
Skrivet av Vashgang:

kan dom inte ta och göra spelet bättre än att sitta och fixa med sådant trams..

Jag är inte säker men jag tror att Sony, Microsoft och Steam kräver att utvecklarna lägger till achievements i sina spel (vilket ofta leder till achievements i stil med "hitta ditt första vapen", "få ditt första quest" och andra meningslösa achievements). Men jag håller med, ofta är det bara tramsigt.

För Xbox är det så allafall. Inte säker på Steam och Ps3... kanska får de det samtidigt eftersom Xbox vill ha det.

Inte för att det tar långt tid att göra achievments och det borde inte påverka kvalitetet i spelet.

Medlem
Skrivet av Confuzed:
Skrivet av Vashgang:

kan dom inte ta och göra spelet bättre än att sitta och fixa med sådant trams..

Jag är inte säker men jag tror att Sony, Microsoft och Steam kräver att utvecklarna lägger till achievements i sina spel (vilket ofta leder till achievements i stil med "hitta ditt första vapen", "få ditt första quest" och andra meningslösa achievements). Men jag håller med, ofta är det bara tramsigt.

För Xbox är det så allafall. Inte säker på Steam och Ps3... kanska får de det samtidigt eftersom Xbox vill ha det.

Inte för att det tar långt tid att göra achievments och det borde inte påverka kvalitetet i spelet.

Medlem

*kickar igång sarkasm generatorn*

Oj vilka intressanta achievements man har hittat på här då, väldigt nyskapande, måste ju tagit en hel kafferast för att klura ut bra jobbat Bethesta

*sarkasm generator av*

Jag har stora förhoppningar på skyrim men hatar achievements, speciellt när dom är så korkade och fantasilösa som listan avslöjar.
Så man får väl hoppas att man kan stänga av achievements i någon meny alternativt att det går att dölja med moddar.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Ser ganska roliga ut, we like!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nu tycker jag att ni är väl neggo... Visst achievments är inte så viktiga för spelupplevelsen men de sabba ju inte häller. Jag tycker att det e lite kul när det plingar till och mat fått en ny liten pokal

Medlem

ja jag vet ju då vad jag ska göra innan jag påbörjar main storryn, sama sak som jag gjort sen morrowin, bli högsta hönset i assasins guilden och thief guilden

Medlem

Spelmakare har missuppfattat behaviorismen. Nu vet jag i varje fall vilka fraktioner jag kommer kunna lalla runt med.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

jag vart heltaggad när jag såg att Skyrim skulle släppas.. sen har det kommit information..... i dagsläget är det inte ens intressant ur budgetlådan


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Haha, achievemnts alltså. Får mig att tänka på detta:


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

Haha, achievemnts alltså. Får mig att tänka på detta:

https://www.youtube.com/embed/MfoMf3PtZPQ

Hehe... ja så kan man se på saken.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bionicman:

*kickar igång sarkasm generatorn*

Oj vilka intressanta achievements man har hittat på här då, väldigt nyskapande, måste ju tagit en hel kafferast för att klura ut bra jobbat Bethesta

*sarkasm generator av*

Jag har stora förhoppningar på skyrim men hatar achievements, speciellt när dom är så korkade och fantasilösa som listan avslöjar.
Så man får väl hoppas att man kan stänga av achievements i någon meny alternativt att det går att dölja med moddar.

För skiten är i vägen hela tiden och hindrar dig när du spelar!

Eller? Jag förstår inte varför man skulle vilja stänga av dem.

1
Skriv svar